V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 22:17 vahvero kirjoitti:kertokaa kokemuksia korvikkeista?
Maidon tulo loppunut ja vauva 1,5kk![]()
Semperilläkin on kahta sorttia korviketta.Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 08:47 vieras kirjoitti:Kaikki ne on hyviä, mutta sopivuus on hyvin lapsikohtaista. Mä antaisin ensimmäisenä halvinta merkkiä. Taitaa tällä hetkellä olla Baby Semp, kun Nannissa ja Tuttelissa on kehitelty niin hienot 1- ja 2-korvikkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 21:25 kookosta kirjoitti:\Semperilläkin on kahta sorttia korviketta.Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 08:47 vieras kirjoitti:Kaikki ne on hyviä, mutta sopivuus on hyvin lapsikohtaista. Mä antaisin ensimmäisenä halvinta merkkiä. Taitaa tällä hetkellä olla Baby Semp, kun Nannissa ja Tuttelissa on kehitelty niin hienot 1- ja 2-korvikkeet.
Tuota BabySempiä joka sopii vastasyntyneestä alkaen ja sitten toista (valitettavasti en muista nimeä kun ei ole meillä ajankohtaista sitä ostella), joka on taas +4kk vauvoille.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2007 klo 13:15 mä kirjoitti:miksi korviketta pitäis pakastaa?en kyllä menis pakastamaan..