Koska aloititte kunnolla häiden suunnittelun?

marraskuu0104

Jäsen
05.07.2006
788
0
16
Meillä häät 14.6.08 ja ei tässä vielä mitään ihmeellistä ole suunniteltu. Kirkko on, juhlapaikka, bändi ja ruoka tiedossa. Silleen hyvällä mallilla, mutta mulla on varmaan vaan sellanen kuva häistä, että pitäis olla jo kauhea kiire yms :D Eli 7kk häihin, keretäänkö KAIKKI pienetki asiat saamaan kuntoon vaikka ei kiirettä pidettäisiinkään? :)

Meillä päätös tammikuussa ja varattiin kirkko, helmikuussa juhlapaikka. Todenteolla alettiin tehdä asioita häiden eteen toukokuussa ja häät oli syyskuussa. Joten no hätä.

heh mekin ollaan päätetty vuodi ja kuukausi elokuu 2011, ja tekis jo mieli alottaa suunnittelu, toisin sanoen tekis mieli alkaa kerään akikkia ideoita johonkin kansioon ylös :D minäkö aikasten liikkeellä?! :laugh: Ukko kyllä yritti mua rauhotella, mut se tuntee jo mut ja tietää et turha yrittää.

Eli yhteenvetona näistä, niin mulla on hyvin aikaa vielä :D En vaan niin tarkkaan tiedä vielä mitä kaikkea täytyy muistaa.. Eli mitkä olis hyvä varata ja hommata etukäteen ja mitkä voi jättää myöhemmäksi. Hääpukua haluaisin mennä jo katsomaan, mutta mieli saattaa muuttua muutamassa kuukaudessa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Alkuperäinen kirjoittaja äityliinyli:
meillä oli nopeeta toimintaa kolme kuukautta ennen päätettiin että mennään naimisiin,suunnittelut alkoi heti :D

No jopas nopeeta saitte kaiken valmiiksi :D Että kyllähän meillä sitä aikaa sitten vielä on :)

Jeps,saatiin valmiiksi kaikki,eikä edes ressi iskenyt,muuta kuin mulla..kaikki meni hyvin ja nappiin :D Onnea sinulle,tulevalle morsiammelle..ihan liikuttuu kun miettii että sinulla on suuri päivä on edessä..vaikken tunnekkaan sinua..oon vaan niin herkkis :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
meillä oli nopeeta toimintaa kolme kuukautta ennen päätettiin että mennään naimisiin,suunnittelut alkoi heti :D

No jopas nopeeta saitte kaiken valmiiksi :D Että kyllähän meillä sitä aikaa sitten vielä on :)

Jeps,saatiin valmiiksi kaikki,eikä edes ressi iskenyt,muuta kuin mulla..kaikki meni hyvin ja nappiin :D Onnea sinulle,tulevalle morsiammelle..ihan liikuttuu kun miettii että sinulla on suuri päivä on edessä..vaikken tunnekkaan sinua..oon vaan niin herkkis :ashamed:
:hug:
Mä kuuntelin muutama päivä sitten häämarsseja ja voi hitsi vieköön, kuinka mä pääsen alttarille asti ettei meikit oo levinny pitkin poskia :o

Myö alettiin suunnitella puoli vuotta ennen. Mies siis kosi puolivuotta ennen häitä. Olin sanonu, etten taho kihloihin kihlojen vuoks, vaan jos pyydetään vaimoks, niin hääpäivä sovitaan samalla. Mies kysy sillon, paljon tarvii aikaa häiden laittoon ja sanoin, et puoli vuotta. Ja hyvin ehti.

Pari viikkoa etukäteen. Ja siksi niinkin ennakkoon, että ehti sen esteiden tutkinnan hoitaa.
Valmistelut ja suunnittelut oli siinä, että varasin sen viimeisen ajan mikä niillä ennen joulua oli, ilmoitin vajaalle 10:lle lähimmälle ihmiselle sen ajan ja paikan ja kutsun saapua paikalle jos kiinnostaa.
Mies varasi pöydän suurinpiirtein kaupungin ainoasta siististä ravintolasta, joka aaton aattona oli auki, ja yön hotellista.

Että eipä tuhon yli kahta viikkoa olisi tarvinnutkaan :D

Meillä oli häät 22.4.2006 ja heinäkuussa -05 päätimme hääpäivän.Kirkon varasin jo syksyllä ja pitopaikan myös.Hääpuvun ostin maaliskuussa
-07,jäi vähän viime tippaan.Hääkarkit ja kutsut tein itse pikkuhiljaa.

Yhteistyössä