koska haamu vahvistuu!!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JJ-t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JJ-t

Aktiivinen jäsen
06.10.2007
1 787
0
36
olisiko kokemuksia kellään siitä että r-testissä monta haamua ennenkun vahvistui kunnon plussaksi vai vahvistuiko ollenkaan?? ja silti kaikki mennyt hyvin...?

tänään ovulaatiosta laskettuna rv. 4+1 ja sain jo ensinmäisen haamun dpo. 10. joka päivä siitä lähtien aamupissasta oon testannut erittäin herkällä liuskalla tai aconin herkällä testillä. ei ole vahvistunut ollenkaan!! eilinen ja tän päiväinen haamu oli jopa haaleempi, kun edellispäivänä :o

oireita on ja puhuin gynen kanssa joka sanoi ettei oireita tule jos on kemiallinen. nyt pelkäänkin onko tuhoon tuomittu taas tämäkin raskaus :'( menkkamaisia kipuja on, kahvi ei maistu, rinnat kipeet ja täynnä, pientä oksetusta jo tullut, mutta viiva todella hailakka!

eikös raskaushormoonin pitäisi tuplaantua päivittäin?? positiivisia kokemuksia asiasta kaipaan!!!! :attn:

Raskaushormooni tuplaantuu joka toinenpäivä, eli siksi on turha jokapääivä testata, riittää jokatoinen päivä. Osta eri merkkisiä testejä.. Jotkut on testannut erittäin herkillä ja sanoneet saavansa niillä vain haamuja, mutta sitten kun testaa toisella merkillä niin johan on tullut plussa :)

Kun dpo:t on jo 14 tai 16 niin testaa apteekin omalla. Se on luotettava testi.

Kemialliset raskaudet saattaa havaita juurikin noilla herkillätesteillä, mutta uskon että raskaana olet
:flower:

mä oon kuullu kokemuksia ihmisiltä, että ei niissä herkissä 10 mIU testeissä edes välttämättä vahvene se viiva... hae apteekin oma mis on 25 herkkyys, voi tulla pikkasen erisorttinen viiva!!!

Taitaa olla melkosen syvältä noi herkät testit :laugh: onkohan kukaan saanu missään tilanteessa niillä selkeetä viivaa tai negaa??

Tarkottaako muuten toi dpo jotain 'day post ovulation'? Opin taas uuden termin.. :D

No kylläpäs on paska tilanne!! JJ :headwall: Tsemppiä ja koita kärvistellä tilanteen kanssa! :hug: toivotaan parasta ja että se siitä vahvistuu ja jos kokeilisit jotain muuta merkkiä. :hug:

Hei mulle ei ainakaan tullut siihen Aconin herkkään kasettitestiin kuin haamu, vaikka seuraavana päivänä sain apteekin omaan ei niin herkkään testiin ihan kunnon viivat. Eli jos niihin ei tosiaan vahvaa viivaa ikinä tulekaan??

Mä luotan siihen että kun koitat jollain normitestillä vaikka maanantaina niin paksu plussa pärähtää! =)

Itse tein aikoinaan aconin herkällä liuskatestillä vahvan plussan. Tuolloin hedelmöitymisestä oli 9 pvää, kyseessä tosin kaksosraskaus.
Kyllä minäkin uskoisin että jos olet haamun testiin saanut niin kyllä se vielä vahvaksi plussaksi muuttuu :heart:

ihana kuulla, että monella käynyt herkkien kanssa noin!!!! :heart: kiitos kaikille vastauksista ja rohkaisuista :hug: lisää saa laittaa!! :D

mulla on apteekin omia kaks kaapissa odottamassa, mutta ajattelin että turha niillä on testata kun herkilläkin tulee haamu :headwall: kaippa se humenaamuna pitää testata sitten sillä, pitäkää peukkuja!!!

kyllä olo on ihan raskaana oleva, se haamu vaan huolettaa :/ paljon varmempi olo kun viimeksi, joka päätyi keskenmenoon ja oli tuulimuna. siitäkin jo puolivuotta :o kyllä oltais meijän plussa jo ansaittu :kieh:

toivotaan parasta :saint:

JJ-t en tiennytkään että haamuilet! Super paljon onnea. :flower: Kyllä me hitaat hämäläiset kato vielä noustaan :D

Pidän sorkat pystyssä että se vahvistuu!

Sydänyö: dpo tarkoittaa Days Past Ovulation. Eli montako päivää oviksesta.

JJ-t onneksi olkoon! haamuista huolimatta olet selkeästi raskaana! :heart: mahtavaa! nyt varpaat ja kaikki ulkokkeet pystyyn että kaikki menee hyvin! harmittavaisia haamut, mutta yhdyn edellisiin ja suosittelen toista testiä. apteekin oma on hyvä.

JJ-t onnea haamuplussista!!! :heart: :heart: =) Testaa vaan huomen aamuna sillä apteekin omalla! Se voi ihan hyvin näyttää viivan, koska noi herkät testit nyt yleensä on mitä on.. pidän täällä peukut pystyssä!

veena en olekkaan olekkaan kirjotellut mun haamuiluista muihin kun apuja tarvitsevat vauvakuumeiset- pinoon. ei halua liikaa onnitteluja, jos tää ei jatkukkaan :ashamed:

tulen aamulla ilmotteleen kuinka kävi ja jos haamua näyttää niin pitänee odotella :/ pelkään vaan kohdunulkoista, koska sillon raskaushormooni ei nouse niinkun normaalissa.. pääsekö verikokeeseen ilman lähetettä?? vois mennä sinne ottaan hcg:n niin tietäs vähän paremmin..joillain se hormooni nousee virtassa paljon hitaammin, mutta veressä pitäs mennä kaikilla samaan tahtiin, tietääkseni :/

Voi JJ-t :hug: Mikä ihme?! :ashamed:
Mä siltikin haluan uskoa että jos olet herkällä testillä haamun saanut niin luulisi sinun myös raskaana olevan!! Josko odottelet rauhassa muutaman päivää? Tai menet maanantaina veritestiin? Jaksuhalit kuitenkin :hug: Ja peukut on edelleen pystyssä!

Jospa kerron oman kokemuksen muutaman viikon takaa. Oon tätä ketjua seurannu useamman päivän ajan ja ajatellut, etten missään nimessä halua pelotella eikä tarkotukseni todellakaan ole tehdä niin. Sain selvän haamun raskaustestiin päivää ennen kuin menkkojen ois pitäny alkaa. Seuraavana päivänä sama homma. Sit siitä parin päivän päästä tein uuden testin jossa viiva juuri ja juuri erottu enää :/ Siitä seuraavana päivänä alko pieni vuoto joka yöllä muuttu runsaaksi ja erittäin kivuliaaksi. Aamulla kävin verikokeessa ja hcg oli enää 6 joten mulla oli kyseessä kemiallinen raskaus/varhainen keskenmeno :( Toivon todella, ettei sulla käy näin :hug: :hug: :hug: Joillakin se raskaushormooni nousee niin hitaasti, ettei haamu vahvistu mutta toisinaan käy kuten mullakin :/ Itellä oli heti alusta alkaen semmonen tunne, ettei tämä oo normaalia ja siinä vaiheessa kun se viiva lähti haalenemaan tiesin, että peli on mun kohdalla menetetty. Tsemppiä sulle, pidän peukut pystyssä, että kaikki menis hyvin!!!

hömppö inhottava tilanne!!siis montako päivää menkkojen alkamispäivästä sulla alkoi vuoto? oliko sulla raskausoireita?? kun se tässä hassuinta on että oireita multa löytyy oikeen kunnolla ja jos en olis tän ekan haamun jälkeen testannut niin nyt olisin mielessäni onnellisesti raskaana, mutta kun oon testannu jo monta haamua eikä vahvistu ollenkaan niin se pistää epäilyttään :/ muuten olo on varmempi kun viimeksi, sillon jokin sanoi ettei kaikki ole hyvin ja keskenhän se meni :'(

JJ-t: olin tieten viikolla 4+5 kun vuoto alkoi. Raskausoireita oli myös, lähinnä kammottavaa väsymystä, uupumusta suorastaan. Sit paleli, jatkuvasti oli nälkä ja uni oli katkonaista. Mun mielestä sun kanattais testata nyt vielä samanlaisella testillä kuin mitä käytit alussa niin vertailu on luotettavaa. Se on totta, että kun olet nyt käyttäny sitä apteekin omaa testiä viimesimpänä niin se ei ehkä olekaan niin herkkä kuin mitä käytit aikasemmin ja siksi näyttää negaa. Älä kuitenkaan vielä hätäile, paljon on niitä tapauksia jossa viiva ei koskaan vahvistu :hug:

Minä olen malttamattomana testannut jo tiistaina dpo 8 ja torstaina dpo 10 ja selvät negat kotitesti.fi herkillä 10 testeillä. Tänään dpo 12 tein aamupissasta aconin 10 kasettitestillä ja tuli haamu tai viivanpaikka (tosi haalee). Päiväpissasta (3,5 tuntia olin käymättä wc:ssä ) tein aconin 10 liuskatestillä. Näköjään testeillä on eroa tai hormoni lisäänty jo tuossa välissä (6tuntia) jos nuo paikkansa pitävät. Katkaisin nimittäin tuon liuskatestin pituussuunnassa puoliksi kun ajatettelin että saan taas huomenna testata. Luulin olevani säästeliäs. :) Seuraavan testin teen maanantaina ja toivottavasti sitten on selvempi viiva testissä. Niin ja oireita ei ole kuin se että välillä rinnoissa tuntuu "oudolta".

http://www.aijaa.com/v.php?i=2063634.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=2064937.jpg

Yhteistyössä