koska helkkari nää pakkaset hellittää!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tää sai kyllä hymyn huulille! =) Muistan kuinka viime talvena kärvistelin sisällä, kun vauva oli niin pieni, ettei voinut ulkoilla. Nyt tilanne ihan sama, mutta helteen takia. Nooh, kyllä nääkin helteet pian helpottaa, sunnuntaille luvattu vaan vaivaiset +20 astetta... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:D:
Nyt ne on hellittäneet...
:D :D :D

Ensi talvena kannattaa tehdä pakastin täyteen lumipalloja. Voi sitten kesähelteillä leikkiä lumisotaa.

Mun poika otti pienempänä pakastimeen lumipalloja. Sanoi heittävänsä kaveria keskellä kesää, kaveri ihmettelee että mitäs nyt:). En muista enää heittikö.

Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Mun poika otti pienempänä pakastimeen lumipalloja. Sanoi heittävänsä kaveria keskellä kesää, kaveri ihmettelee että mitäs nyt:). En muista enää heittikö.
Olisi varmaan kaverin ilme ollut näkemisen arvoinen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Olisi varmaan kaverin ilme ollut näkemisen arvoinen :D

Meillä oli kuopuksen synttäreillä ohjelmanumerona heinäkuussa lumipallotarkkuusheittokisa, oli hauskaa :D Onneksi synttärit ovat ennen marjasesonkia, sai se kassillinen palloja olla pakastimessa siihen asti

Vuoden keskilämpö tila pysyy vuodesta toiseen suunnilleen samana, eli jos talvi on ollut kylmä niin vastaavasti kesäkin on kuuma... ja tässä se nähdään että näin se menee :)

Yhteistyössä