Koska mä oikein saan sen plussan näkyviin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
No minulla oli viime viikolla menkat myöhässä ja kaikki muutkin oireet,sain jopa haamun apteekin omaan testiin mutta SILTI menkat alkoi.. Että älä vielä ole varma,petyt vielä!

olen varma. älä sinä työnnä tuto negatiivista paskaasi muille.

No mitä sä sitä viivaa siihen tikkuun tarviit jos oot muutenkin ihan varma?

en minä vaan muut

Mitä se muille kuuluu? Hankkikoot oman elämän.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
MITEN JOKU VOI OLLA NÄIN LAPSELLINEN KUIN ALOITTAJA? KUN VASTAUKSET EI MIELLYTÄ NIIN HAUKUTAAN KAIKKI MAANRAKOON.

kuka täällä on ketään haukkunut? nämä vastaajathan rupesivat lässyttämään negatiivista paskaansa ap:n niskaan.

Ei se ole negatiivista paskaa vaan realismia. Jos testi näyttää negaa, se on nega, siihen asti kunnes se plussa tulee. Pitäisikö täällä siis hehkuttaa ja onnitella jo vain ap:n tunteen takia? Sitten JOS käy niin surullisesti et menkat alkaakin, niin mitä sitten? Lohduttaa ja pahoitella keskenmenoa vaikka testi ei missään vaiheessa näyttänytkään sitä plussaa? Mä en nyt ymmärrä. Ap voi olla raskaana tai sitten ei ole, siinä ne vaihtoehdot on. Eikä se ole negatiivista paskaa et tuo esiin senkin puolen et vaihtoehto voi olla myös se ei toivottu.

Alkuperäinen kirjoittaja rauha maassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
MITEN JOKU VOI OLLA NÄIN LAPSELLINEN KUIN ALOITTAJA? KUN VASTAUKSET EI MIELLYTÄ NIIN HAUKUTAAN KAIKKI MAANRAKOON.

kuka täällä on ketään haukkunut? nämä vastaajathan rupesivat lässyttämään negatiivista paskaansa ap:n niskaan.

Ei se ole negatiivista paskaa vaan realismia. Jos testi näyttää negaa, se on nega, siihen asti kunnes se plussa tulee. Pitäisikö täällä siis hehkuttaa ja onnitella jo vain ap:n tunteen takia? Sitten JOS käy niin surullisesti et menkat alkaakin, niin mitä sitten? Lohduttaa ja pahoitella keskenmenoa vaikka testi ei missään vaiheessa näyttänytkään sitä plussaa? Mä en nyt ymmärrä. Ap voi olla raskaana tai sitten ei ole, siinä ne vaihtoehdot on. Eikä se ole negatiivista paskaa et tuo esiin senkin puolen et vaihtoehto voi olla myös se ei toivottu.

Täysin samaa mieltä.

tottahan se on, että nega on nega, siihen asti, että tulee plussa...ihan hyvin ne menkat voi olla myöhässä jo pelkästään tuon stressaamisen takia ja oireitakin saa loihdittua hyvällä mielikuvituksella jos raskautta oikein kovasti toivoo.

Alkuperäinen kirjoittaja lol:
tottahan se on, että nega on nega, siihen asti, että tulee plussa...ihan hyvin ne menkat voi olla myöhässä jo pelkästään tuon stressaamisen takia ja oireitakin saa loihdittua hyvällä mielikuvituksella jos raskautta oikein kovasti toivoo.

Hei ei noin saa sanoa kun ap on varma raskaudesta! Meidän pitää onnitella ja ostaa valmiiksi jo pikkuisia bodeja ja potkareita =)

Alkuperäinen kirjoittaja Harppu:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:

Hei ei noin saa sanoa kun ap on varma raskaudesta! Meidän pitää onnitella ja ostaa valmiiksi jo pikkuisia bodeja ja potkareita =)

ai, hitsi, enpä tullutkaan ajatelleeksi! ;) onneksi tuossa isossa marketissa on just vauvanvaatteet alessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja taidan poistua:
Käsittämätöntä, että ihmiset on näin herkkiä ja kiukkusia :| Taas ihmettelen miksi käyn täällä, tulee ihan paha mieli kun näitä lukee.

Tarkoititko aloittajaa vai muita?

Aloittajaa. Hermostui mun mielestä täysin turhasta ja mitättömästä asiasta. Ja heti alkaa se haukkuminen :|

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kaikki oireet on tunnistettavissa. Olen testaillut jo viikon.

- rintojen arkuus ja älytön turpoaminen
- vatsa sekaisin
-väsymys
- etova ja kuvottava olo
- pyörrytys
-hajut

mut koska mä oikein nään sen plussan. Tän viikon tiistaina tai eilen olisi kuulunut menkkojen alkaa.

No yleensä jos on raskausdesta jotain merkkejä onelimistössä, silloin on sitä raskaushormonia myös jonkunverran ja sen pitäisi testissäkin näkyä samoihin aikoihin. Odota nyt viikko ja onhan noita poikkeuksia joiden raskauksiin ei testit reagoi. Minä olisin kuitenkin sun tilanteessasi vielä vähän varautunut, onko kyseessä välttämättä raskaus. Siis en sano, ettäkö et ole raskaana mutta kannattaa varautua siihenkin.

mikä teitä ihmisiä vaivaa?
joillakin alkaa oireet jo viikonkin ennen plussaa. ei se mee kaikilla saman kaavan mukaan kuulkaas arvon leidit. toisilla kroppa ottaa jp herkästi raskauden vastaan ja siis oireet alkaa jo kauan ennen plussaa.

No mutta tiesitkö sä sitä että raskausoireet johtuu siitä hormonista jota istukka erittää? Sitten kun se alkaa erittyä, niin kyllä tuo myös testissä näkyy.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Käsittämätöntä, että ihmiset on näin herkkiä ja kiukkusia :| Taas ihmettelen miksi käyn täällä, tulee ihan paha mieli kun näitä lukee.

Tarkoititko aloittajaa vai muita?

Aloittajaa. Hermostui mun mielestä täysin turhasta ja mitättömästä asiasta. Ja heti alkaa se haukkuminen :|

jos ne on ne hormoonit ja ap onkin oikeassa. :laugh: ihan älytön koko ketju. huh huh! onneks vloppu tulossa niin ihmiset rauhoittuu. :kieh:

Yhteistyössä