Siis missä iässä ne ylleensä tullee takas, sen jälkeen ko vauvatukka on lähteny? Joku sänki sillä on päässä mut vaikka mie ootan ja ootan nii pituutta niille hiuksille ei tuu. Miekö kärsimätön :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän tytölle tuli siis ihan semmonen kunnon tukka vasta 2-vuoden iässä. Sitä ennen oli ohutta haitulaa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Otsikossa piti lukea että vauvalle, ei nakille
Syön nakkeja parhaillaan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja memorymain:hahhaaa, miten hauska tahallinen moka!
Alkuperäinen kirjoittaja mii:no mä olin melki kalju ainakin 2 vuotiaaks. jotain haiventa oli
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eli lienee aika yksilöllistä.... Onhan se nätti ilmanki mut mulla vaan niin sormet syyhyäis päästä iskemään joku rusetti sille haiveniinSe tietenki että jos perii minun kiharat ihan tosissaan, nii niitä takkuongelmia en oota yhtään. Muistan niin hyvin millasta tuskaa se oli kakarana ko äiti selvitti minun hiuksia :$
Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eli lienee aika yksilöllistä.... Onhan se nätti ilmanki mut mulla vaan niin sormet syyhyäis päästä iskemään joku rusetti sille haiveniinSe tietenki että jos perii minun kiharat ihan tosissaan, nii niitä takkuongelmia en oota yhtään. Muistan niin hyvin millasta tuskaa se oli kakarana ko äiti selvitti minun hiuksia :$
Laita semmonen vauvan hiuspanta päähän, meillä ainakin tyttö tykkää pitää semmosta nytkin, sänkipäisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Murrosiässä siinä 13v jälkeen saa nakit yleensä otsatukan.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Murrosiässä siinä 13v jälkeen saa nakit yleensä otsatukan.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eli lienee aika yksilöllistä.... Onhan se nätti ilmanki mut mulla vaan niin sormet syyhyäis päästä iskemään joku rusetti sille haiveniinSe tietenki että jos perii minun kiharat ihan tosissaan, nii niitä takkuongelmia en oota yhtään. Muistan niin hyvin millasta tuskaa se oli kakarana ko äiti selvitti minun hiuksia :$
Laita semmonen vauvan hiuspanta päähän, meillä ainakin tyttö tykkää pitää semmosta nytkin, sänkipäisenä.
Jotaki sellasta pantasysteemiä katoinki kaupassa mut (tottakai ) mielessä vilisti kauhukuvia että lapsi hirttyy siihen tai jotaki... :ashamed: