Koska meän nakille kasvaa hiukset?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän tytölle tuli siis ihan semmonen kunnon tukka vasta 2-vuoden iässä. Sitä ennen oli ohutta haitulaa.

Tällä meän murulla oli ihanaa kiharaa hiusta ko synty, ja minun pettymykseksi ne tipahti pois... Katteellisena kattonu ko joittenki lapsilla on 1-vuotiskuvassaki hillitön tukka ja upeat kampaukset :D

Luulisin, että toisella ikävuodella viimestään... Mullahan ei ns. kaljuista vauvoista ole kokemusta, kun kaikilla on ollut hurjana pehkoa päässään heti...tosin nyt ite kyllä malttamattomana odotan tytölle hiuksia kasvavan takas päähän, kun hänet klaniksi ajoin 1-v. kuvauksien jälkeen...

juniorille kasvo semmoset ihme haituvat vaan, oikeestaan vasta 2-v alko olla sen verran karvoja päässä että saatto hiuksiksi sanoa. Esikon pehko taas on ollu pakko vetää ponnarille jo 1-v:sta asti, muuten olis uinu soppalautasella mennen tullen...

Eli lienee aika yksilöllistä.... Onhan se nätti ilmanki mut mulla vaan niin sormet syyhyäis päästä iskemään joku rusetti sille haiveniin :D Se tietenki että jos perii minun kiharat ihan tosissaan, nii niitä takkuongelmia en oota yhtään. Muistan niin hyvin millasta tuskaa se oli kakarana ko äiti selvitti minun hiuksia :$

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
no mä olin melki kalju ainakin 2 vuotiaaks. jotain haiventa oli

Mä myös ja samoin meidän esikoinen, jolle tosin sitten putkahti paksu pitkä tukka päähän lopulta aika nopeassa tahdissa. Nuorempi lapsi täyttää parin kuukauden kuluttua kolme ja vieläkin sillä on sellainen vauvamainen ja lyhyt nukkatukka. Tyttö on, joten oikeasti jo vähän ihmettelen, että missä ne kutrit viipyy.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Eli lienee aika yksilöllistä.... Onhan se nätti ilmanki mut mulla vaan niin sormet syyhyäis päästä iskemään joku rusetti sille haiveniin :D Se tietenki että jos perii minun kiharat ihan tosissaan, nii niitä takkuongelmia en oota yhtään. Muistan niin hyvin millasta tuskaa se oli kakarana ko äiti selvitti minun hiuksia :$

Laita semmonen vauvan hiuspanta päähän, meillä ainakin tyttö tykkää pitää semmosta nytkin, sänkipäisenä.

Ei meidän 1v3kk tytöllä kauheasti vielä hiusta ole... Päälaella on ''keesi'', sellaista ohutta vauvantukkaa, pituutta noin neljä senttiä. Sivuilla vielä ohuempaa, sentin-kahden pituista. Takaa päälaen läheltä on alkanut kasvamaan sellaista vahvempaa tukkaa, ehkä kahden-kolmen sentin mitassa on jo.

En usko että vielä parivuotiaanakaan olis mitään hulmulettiä. Odotan kyllä kovasti, että vois laittaa saparot ja mun perintö-ampparipinnit :D (Ne oli lapsena mun mielestä niin hienot, että vaalin niitä aarteinani ja vaadin saada laittaa ne kolmeen eri kerhokuvaan ja vielä eka- ja tokaluokan koulukuviinkin :) )

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:

Laita semmonen vauvan hiuspanta päähän, meillä ainakin tyttö tykkää pitää semmosta nytkin, sänkipäisenä.

Jotaki sellasta pantasysteemiä katoinki kaupassa mut (tottakai ) mielessä vilisti kauhukuvia että lapsi hirttyy siihen tai jotaki... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:

Jotaki sellasta pantasysteemiä katoinki kaupassa mut (tottakai ) mielessä vilisti kauhukuvia että lapsi hirttyy siihen tai jotaki... :ashamed:

Ja mulle ei ole edes semmonen tullut mieleenkään :o .. :ashamed: .. Meidän tytön mieleen on toi hiuspanta ollut jo pitemmän aikaa, nyt on jo sitten mun omien pantojen kimpussa ja päähänsä siis niitä kiskomassa..:)

Yhteistyössä