Koska mentävä lääkäriin? (flunssa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sikako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sikako

Vieras
Viikon verran kaamea kurkkukipu, särkyä päässä ja niskassa. Keuhkoihin ja korviin pistää välillä.
Nyt on silmät tulehtuneet, aivan punaiset ja rähmii, painetta tuntuu. Ääni on kateissa.
Ei ole hyvä pystyssä eikä makuulla. Kaamea olo.

Mä en ole tällaista ennen sairastanut. Pitäiskö mennä lääkäriin vai onko tällainen lajitelma flunssassa ihan normaali setti? Antaako lääkäri tähän antibiootit?

Silmätulehdukseen saatat saada tipat, mutta muuten tuo kuulostaa pitkältikin tämän syksyn flunssalta, joka on kieltämättä aika raju ja kestää kauan. Itsekin juuri sen sairastaneena...

KÄy lääkärissä tarkistuttamassa tilanne, vaikka nykyään määräävätkin aika nihkeesti antibiootteja koska on todettu että flunssat on yleensä viruksen aiheuttamia eikä antibiootteja kannata määrätä varmuuden vuoksi.

[QUOTE="mä";22066450]Silmätulehdukseen saatat saada tipat, mutta muuten tuo kuulostaa pitkältikin tämän syksyn flunssalta, joka on kieltämättä aika raju ja kestää kauan. Itsekin juuri sen sairastaneena...[/QUOTE]

Silmät mua eniten huolettaakin! Voiko näistä punaisista enää tulla normaalin väriset? Pakko se varmaan on mennä. Pitää varmaan mennä silmälääkärille. :(

Joku palstalla sanoi sairastaneensa kolme viikkoa! Ei herraisä!

Jos ei ole kuumetta voinko liikkua normisti kaupassa yms.

Yhteistyössä