K
koskahan
Vieras
Koska mies uskaltaa sanoa, että rakastaa? Ihmettelen vain. Ollaan asuttu avoliitossa vuoden verran. Mies sanoo, että hänellä on "tunteita" minua kohtaan, mutta rakastamisen tunnustamista ei kuulu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koskahan:Koska mies uskaltaa sanoa, että rakastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja koskahan:Koska mies uskaltaa sanoa, että rakastaa? Ihmettelen vain. Ollaan asuttu avoliitossa vuoden verran. Mies sanoo, että hänellä on "tunteita" minua kohtaan, mutta rakastamisen tunnustamista ei kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mutta miksi mies haluaa asua kanssani, jos ei vielä rakasta?
Luultavasti nykymies ei ysty sanomaan. "Rakastan Teitä", ellei kirjottaj RJV tarkoita perhettä, sukua tai vaikkapa työkavereita. Hupimielessä saatetaan toki tuokin tehdäAlkuperäinen kirjoittaja RJV:Tuo onkin loppupelistä aika kinkkinen juttu, kun tarkemmin ajattelee. Milloin voi varmuudella sanoa rakastavansa. En ole tuota aikaisemmin ajatellut kovin syvällisesti. Aina olen ajatellut, kun haluaa olla toisen kanssa ja pitää toisesta voi sanoa rakastavansa. Niin minä ainakin olen tehnyt. Mutta jos siinä tarvitaan jokin varmuus, niin mistä sen sitten voi saada. Mikä sen estää ettei voi sanoa rakastan sinua,sillä voihan sen sanoa vaikkei rakastaisikaan. Pystyisikö hän sanomaan rakastan teitä.
Alkuperäinen kirjoittaja koskahan:Koska mies uskaltaa sanoa, että rakastaa? Ihmettelen vain. Ollaan asuttu avoliitossa vuoden verran. Mies sanoo, että hänellä on "tunteita" minua kohtaan, mutta rakastamisen tunnustamista ei kuulu.
Niin, helpompi on sanoa esim että 'teen mitä tahansa eteesi', ja sitä todella tarkoittaen.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Miehelle "rakastan sinua" on iso juttu sanoa.
Minä tarvitsen sen että nainen tekee mitä tahansa eteeni. MItä tahansa haluankin.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mutta mitä tarvitaan, että mies on täysin varma?
No, yksi hyvin yleinen syy on se ettei mies tiedä mitä kaikkea voisi olla "tarjolla". Ei siis tiedä että juuri sinä olet hänelle kaikkein paras nainen.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Miksi hän ei ole sitä vielä?
Mistä sen tiedät? Oman perusteesi varmaankin tiedät mutta mistä tiedät kumppanisi perusteet?Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Kyse ei ole siitä, että asuisimme mukavuussyistä yhdessä.
Toivottavasti et ap nyt aliarvioi itseäsi seuraavan kommentin luettuasi.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:No, tiedäb että mies on tosimielellä liikkeellä. Ja hän on sanonut, ettei seurustelisi, ellei ajattelisi minun olevan paras mahdollinen tarjolla oleva nainen.