koska olet viimeksi ollut edes hieman ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Minä noin 8 vuotta sitten, mutta vain pienen hetken......

Olin jo yhdessä nykyisen mieheni kanssa ja hyvin ollaan selvitty tuosta sotkusta.

joskus on vaan niin ikävä sitä ihastumisen tunnetta, aah

Kesällä yhteen mieheen työpaikalla.Mä nyt ihastun niin herkästi.Vaikka tuon oman miehen kanssa yhteistä taivalta onkin takanapäin jo 10,5 vuotta enkä sitä pois vaihtaisi niin kyllä noita ihastumisia tulee ja menee.Ja saahan sitä kaukaa katsella ja ihailla.

Oliskohan ollu maanantai tai sunnuntai kun taas kerran ihanstuin tohon omaan mieheeni. Tuli vaan sellanen mahanpohjaa kutkuttavan onnellinen olo, ihana mies.

14 vuotta ollaan oltu yhdessä ja yhä edelleen ja uudestaan mä siihen ihastun (vihastunkin välillä ).

koko ajan, ollut jo kauuuan ja sen vuoksi ajatukset välillä vähän sekaisin ja välillä ihan mieletön ahdistus, kun en tosiaan tiedä mitä pitäs tehdä....

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Oliskohan ollu maanantai tai sunnuntai kun taas kerran ihanstuin tohon omaan mieheeni. Tuli vaan sellanen mahanpohjaa kutkuttavan onnellinen olo, ihana mies.

14 vuotta ollaan oltu yhdessä ja yhä edelleen ja uudestaan mä siihen ihastun (vihastunkin välillä ).

Mie rakastuin mieheeni uudestaan muutama päivä sitten.Tuli ihan sellainen olo kuin silloin kun alettiin hellustaa :heart: Ihana oli tunne....mutta seuraavana aamuna se häviskin :laugh: no ei oikeesti..

Viimeks nyt kesällä ihastuin -mieheni työkaveriin :ashamed: Mutta ei siitä mitään sotkua tullu ku en oo kelleen sanonu ja miks pitäs sanoakkaan? Ihastuahan aina voi ja saa :heart: Minä myös ihastun aika herkästi ja yhtä herkästi loppuvatki ihastumiset.
Mites se sanonta menikään...ruokahalua voi hankkia muualta mut kotiin syömään :D

Mä olin nuorena tyttönä myös nopea ihastumaan, joka päivä sydän läpätti jonku perään. Nyt en oo kyllä vuosiin ihastunut keneenkään, mutta rakastunut kyllä. Mä en toisaalta edes kaipaa sitä ihastumisen tunnetta, siitä meni aina pää sekaisin... Nykyinen tasainen elämä on hyvä!

Oma aviomieheni on minulle kaikki kaikessa ja rakastan häntä ziljoonanmiljoonanhirmupaljon joten sellaista muihin ihastumista ei mulle tapahdu. Sen sijaan joskus tulee vastaan miehiä joista mietin että minkähänlainen tuo olisi alasti ja sänkyyn sidottuna. =) Mutta siis ihan ajatuksen asteella vaan moisia pohdin. Viimeksi mieheni esimiehestä. Heh.

Yhteistyössä