Koska olette kertoneet raskaudesta eteenpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

+

Vieras
Koska kerroitte raskaudesta:

- Lähisuvulle
- Ystäville
- Työkavereille/pomolle
- Lapsillenne

Edellisestä raskaudesta kerroin kaikille heti kun plussasin.. mut nyt sain tietää pitkän yrityksen jälkeen plussanneeni ja mietin koska olisi hyvä aika kertoa, tälläkertaa en halua hätiköidä asian suhteen!!

Esikoinen vasta 4v, missä vaiheessa kannattaa hänelle asiasta kertoa? Ihan loppumetreillä kun ihmettelee vatsankokoa..?
Entä töissä... kun aloitin juuri uudessa työpaikassani ja heti tärppäsi.. nehän ei siellä tiedä että lasta on yritetty KAUAN tuloksetta..

mä oon viikolla 16+4, oon kertonut jo ajat sitten perheelleni, miehen vanhemmille ja joillekin kavereille.

Esikoiselle kerron sitten kun alkaa ihmetellä, ikää vasta 2,5v joten ei vielä ymmärtäisi jos sanon että sisarus tulee 5kk päästä...

Töissä en ole vielä kertonut, odotan vahvistusta siitä että olen saanut viran jota olen hakenut. Vaan saapi nähdä pystyykö tätä enää kovin kauaa edes työvaatteiden alla piilottamaan.

Täällä kylällä en ole varsinaisesti kertonut kellekään, eikä ole vielä kukaan kysynyt mitään. Vaikka kyllähän tämä kesävaatteissa jo erottuu.

Läheisille (aikuisille) heti plussatestin jälkeen (niille siis joille kertoisin keskenmenostakin). Läheisille lapsille rakenneultran jälkeen, olen myös näyttänut ultrakuvaa vauvasta. Muille sitten kun maha näkyi ja/tai kysyivät.

rv 3+4 kaikille. Nyt olen viikolla 24. Ja kyllä, tiedän ihan kokemuksesta, että keskenmenon riski on suuri viikolle 12 asti, ja sen jälkeenkin voi tapahtua vaikka mitä.