Koska ootte siirtyneet äitiyshousuihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallokala

Vieras
Ja en kaipaa kommenttia tyyliin että en missään vaiheessa, mulla ei ole takamus ja reidet kasvaneet samaan tahtiin mahan kanssa, joten kokoa paria isommat normihousut näyttää naurettavilta. Mutta siis missä vaiheessa te olette joutuneet siirtymään äitiyshousuihin?

mä en ite ostanut varsinaisia äitiys housuja, ihan perus farkut, mitkä oli yhden koon isommat ja missä oli tosi matala etuosa, meni siis mahan alle. odotin lasta kesällä. talveks oisin varmaan ostanu äitys housut. tää tais olla viikolla 22. tai 20-24. en tarkkaan muista.

No siis mulla alkoi ekassa raskaudessa tuntua pahalta omat housut jo ihan alussa, joskus rv 7+ Puristi ja piti nappia availla. Tukalalta tuntui ja kamala paine vatsalla. Varmaan johtui siitä, että ennen raskautta olin hoikahko ja kohtu eteenpäin kallellaan, joten se oikeasti teki painetta kohtuun kun housut turvotuksen takia puristi. Nyt on rv 16 ja omat vanhat housut käytössä, tosin hieman muokattuna versiona, eli olen laittanut kuminauhan napinlävestä nappiin, joka antaa joustoa ja lisätilaa. Kyllä ne vieläkin kiinni menisivät, mutta mua ahdistaa edelleen jos on kireät vaatteet. Varmaan ens viikolla ostan äitiyshousut, töissä nyt menee vaikka collegehousut kun lasten parissa puuhaan.

Yhteistyössä