Koska ostit imetysliivit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qp

Vieras
Olin pariviikkoa sitten menossa ostamaan imetysliivejä, koska minulle oli sanottu, että raskauden puolivälin jälkeen voi jo ostaa imetysliivit. Kaupassa sain päälleni mitä ihanimman tuntuiset imetysliivit ja sitten myyjä pamautti että ei kannata ostaa ennen kuin 4vk ennen LA. Eikä ollut palveluhaluinen muutenkaan, varmaankin nuoren ikäni takia.. eihän nuoret naiset voisi laittaa rahaa kunnon liiveihin?!?? "Tuonko edes noita normaali hintaisia..?"
No imetysliivit ja kaikki muutkin liivit jäivät siihen liikkeeseen, kun lähdin närkästyneenä etsimään parempaa kauppaa..

Koska siis olette ostaneet imetysliivit?

En nyt osaa vastata kysymykseen, koska itelläki niiden osto vielä edessä, mutta mun ystävä kokeili imetysliivejä oisko ollu 4-6vk ennen laskettua aikaa ja ne ei menny kunnolla päälle, koska maha oli nii ylhäällä! Ja samaa olen miettiny, että millon ne sitten kannattaa ostaa. Jos ostaa puolessa välissä raskautta, ehtii rinnat vielä kasvaa, jos taas just joskus 4vk ennen la:ta, ne ei välttämättä mee päälle kunnolla.

Viikolla 36 kävin sovittamassa venyvää ja paukkuvaa liivimallia. S-koko oli ympärysmitaltaan ja muutenkin sopiva, ja mies kävi sen sitten lapsen syntymän jälkeen minulle hakemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja wrg:
Viikolla 36 kävin sovittamassa venyvää ja paukkuvaa liivimallia. S-koko oli ympärysmitaltaan ja muutenkin sopiva, ja mies kävi sen sitten lapsen syntymän jälkeen minulle hakemassa.

Niin ja samat liivit käytössä yhä, vauva 10,5 kk.

Mulle tuli tarpeen jo vähän ennen ku maitoa vuoteli, ja laitoksella sit tuli enemmänkin et oli jo siellä tarpeen! Kai aika yksilöllistä, jotkuha ei tarvi ollenkaan.

Yhteistyössä