U
utelias
Vieras
moikka. kyselen mielenkiinosta kun toista lasta täs yritetään. kuvitellaan että synnytys sujuisi hyvin niin kuinka pian pois sairaalasta, siis jos vauva ja äiti voi hyvin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:Minä lähdin kakkosesta yhden yön jälkeen pois. Käytiin sitten muutaman päivän päästä näyttämässä vauvaa lääkärille, sairaalassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:eikös ne yleensä ensisynnyttäjiä pidä sen 2-3 päivää melkeen joka paikassa? mä jouduin ainakin olemaan 3 päivää 4 aamuna päästiin kotiin vasta.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana kyselen:mikä kiire sieltä on pois?
siinä on taas nyky äitien itsekkyys huipussaan eikä ajatella lapsen parasta.
jos vaikka asuukin 10km päässä ja vauva tarvitsee hoitoa niin sairaalassa apu olisi heti lähellä. kotoa lähteminen vie oman aikansa ja 10min voi olla vastasyntyneelle jo pitkä aika.
2 päivää pitäs kestää jokaisen äidin lapsensa vuoksi.
olen kiitollinen nykyisestä sairaala synnytyksistä ja hoidosta, kotona en synnyttäisi jos ei olis pakko.
Alkuperäinen kirjoittaja enkula:itsellä toinen tuloillaan ja aihe kanssa kiinnostaa... siis jos on kättärille kakkosen synnyttäneitä niin kertokaa pliis onko sieltä kanssa päässyt aiemmin kotiin :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja enkula:itsellä toinen tuloillaan ja aihe kanssa kiinnostaa... siis jos on kättärille kakkosen synnyttäneitä niin kertokaa pliis onko sieltä kanssa päässyt aiemmin kotiin :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana kyselen:mikä kiire sieltä on pois?
siinä on taas nyky äitien itsekkyys huipussaan eikä ajatella lapsen parasta.
jos vaikka asuukin 10km päässä ja vauva tarvitsee hoitoa niin sairaalassa apu olisi heti lähellä. kotoa lähteminen vie oman aikansa ja 10min voi olla vastasyntyneelle jo pitkä aika.
2 päivää pitäs kestää jokaisen äidin lapsensa vuoksi.
olen kiitollinen nykyisestä sairaala synnytyksistä ja hoidosta, kotona en synnyttäisi jos ei olis pakko.