Koska se helpottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eikö se lopu ikinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:attn: kohtaamis kommentteja. Nyt vaaan olo kurjempi kun nukkumaan pitäs mennä. Mut oikeesti voisitteko te vähän kommentoida tota tän päivästä et teinkö mä itestäni nyt naurettavan tai jotain.Mulle on kyllä ihan sama mitä ex ajattelee eipä sekään paljon mua ajatellu kun eron jälkeen heti (ja kai ennenkin jo)toisen kanssa. Mulla vaan nyt se möykky nyt taas sisuksissä.

Älä mieti asiaa liiaksi.:hug: Vaikkei ehkä jonkun mittapuun mukaan käytöksesi olisi ollutkaan niin viisasta. , sitä ei pidä liiaksi jäädä märehtimään. Ei aina voi, eikä tarvitsekaan olla niin hillitty ja hallittu. EN toki tiedä, mitä sanoit, mutta myös tunteitaan tulee joskus päästää ulos, ettei niitä vaan tukahduta sisäänsä.
Sitäpaitsi asioiden rehellinen ääneen sanominen on usein paikallaan. Ja ehkä, vaikkei vielä siötä tuntisikaan tuollainen "purkaus" voi pikkuhiljaa pienentää sitä möykkyä sisälläsi.

Älä mieti asiaa liiaksi.:hug: Vaikkei ehkä jonkun mittapuun mukaan käytöksesi olisi ollutkaan niin viisasta. , sitä ei pidä liiaksi jäädä märehtimään. Ei aina voi, eikä tarvitsekaan olla niin hillitty ja hallittu. EN toki tiedä, mitä sanoit, mutta myös tunteitaan tulee joskus päästää ulos, ettei niitä vaan tukahduta sisäänsä.
Sitäpaitsi asioiden rehellinen ääneen sanominen on usein paikallaan. Ja ehkä, vaikkei vielä siötä tuntisikaan tuollainen "purkaus" voi pikkuhiljaa pienentää sitä möykkyä sisälläsi.

En haukkunut sitä tai nimitellyt sitä,kirosin vaan muita juttuja ja jälkikäteen tuli mieleen et mitä vielä olis pitäny sanoa.Voihan olla et oli tyhmästi tehty mutta ei se ainakaan mun oloa pahenna,tekee vaan pahaa nähdä sitä täällä toisen kanssa...jotain taisin siitäkin murjaista..en muista.Jotain se yritti vinkua takaisin mutta eihän se taas saanut paljon suutansa auki. Mutta nyt oli eka kerta kun en tärissyt tai muuta ainoastaan se möykky taas ilmesty.Ja aina kun näen mun vatta kääntyy nurinpäin.

Pelottaa kyllä mennä sänkyyn kun rupeaa ajatus laukkaamaan mutta pakko se on kun herätys aikaisin.

Sulla vielä aika akuutti vaihe kriisin käsittelyssä. Väistämättä jonkin aikaa menee kärvistellessä. Ei tuossa ole mitään pahaa, että sanoit mitä sydämelläsi oli. Sait helpotettua hieman patoutumia. Muuten kannattaa hieman vältellä yhteyden pitämistä, eikä juuri kannata funtsia sitä että se seurustelee nyt toisen kanssa.

[QUOTE="matti";24806699]Sulla vielä aika akuutti vaihe kriisin käsittelyssä. Väistämättä jonkin aikaa menee kärvistellessä. Ei tuossa ole mitään pahaa, että sanoit mitä sydämelläsi oli. Sait helpotettua hieman patoutumia. Muuten kannattaa hieman vältellä yhteyden pitämistä, eikä juuri kannata funtsia sitä että se seurustelee nyt toisen kanssa.[/QUOTE]

Me ei pidetä yhteyttä,muutaman kerran ihan alkuvaiheessa tavattiin kun tavaroita raahailtiin ja puhuttiin mutta siitä on aikaa.Ja yhen kerran ollaan juteltu kun sattumalta nähdä ja nyt sitten toi eilinen,mulla ei ole tarvetta pitää yhteyttä eikä se todellakaan pidä yhteyttä,tuskin ees kehtaisi.Jos jotain tärkeetä tai akuuttia tulee niin meillä on yksi ihminen joka voi toimia välittäjänä vaikka eikai sekään reilua ole mutta on sanonut, että voi tarvittaessa toimia viestin välittäjänä. Ja tolle funtsimiselle et seurustelee toisen kanssa en vaan voi mitään kun useamman kerran viikossa näen ne pakostakin,yritän aina kierrellä muualta mutta enkai voi paetakaan niitä.Mutta kyllä se kai helpottaa pikkuhiljaa niin etten ajattele sitä.

Yhteistyössä