koska soittaa neuvolaan ekaa kertaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Onkohan ok jos soittaa vasta rv 8 paikkeilla? Nyt menossa 6+2, viime raskaus päättyi keskenmenoon viikolla 7+ ja oli tosi inhottavaa soittaa neuvolaan ja perua aikaa kun olin sinne jo täpinöissäni soitellut heti plussattuani.
Asun tosi pienellä paikkakunnalla missä vain yksi neuvola ja yksi terveydenhoitaja.
Jotenkin haluaisin odotella että pääsis tuonne 8+ viikoille ennen ku soittaa.
Vai kuinkahan tässä kannattais tehdä, voisko joku fiksumpi neuvoa ekakertalaista? :)

Milläs vkolla se eka ultra olikaan? oliko se rv. 9-10 välillä... no,mutta kuitenkin ennen sitä,eli viimeistään kait rv.8.
Ei keskenmenossa ole mitään häpeämistä.

Eka ultra taitaa olla n. rv 12, jollei ole syytä käydä ennen. Musta voit odottaa, jollei teillä ole sitten niin, että aikoja on todella vaikea saada ja menisi ties kuinka pitkälle. Itsekin olen odotellut aina suunnilleen noille viikoille, kun olen neuvola-aikaa varannut. Juurikin tuon varhaisen keskenmenon pelon vuoksi. Ei siinä keskenmenossa mitään hävettävää ole, itsellä on ollut syynä se, että olen ajatellut lisäävän suruani, jos km:n jälkeen joudun neuvola-ajan perumaan. Jotenkin raskaus enemmän konkretisoituu, kun on se aika.

No sen puolesta kantsii soittaa et täällä ainakin eka neuvolakäynti rv 8-9 et ehdit saada ajan. Kahdesta keskenmenosta huolimatta soitin kyl mut en suostunut ite meneen neuvolaan ennen rv 10 kun en halunnut tehdä odotuksesta liian todellista.

Yhteistyössä