Koska syntyy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kohdunkaula pehmeä ja lyhentynyt 1,5 senttiin sekä kohdunsuu sormelle auki. Rv 37. Uudelleensynnyttäjä, muista ei ole vielä tässä vaiheessa ollut mitään muutosta.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no kyllä se noin viiden viikon päästä viimeistään ;)

Nii... Toivottavasti ei menis ihan niin kauaa :) mä lähden viimeistään parin viikon päästä jonnekin aerobicciin, saunon, sekstailen ja teen suursiivouksen. Syytä olis syntyä ennen joulua kumminkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
No tollanen tilanne voi olla kauankin ennen synnytystä.

Niin voi... Mutta kuten sanottu aiemmin ei ole ollut. Suppareita kuitenkin tulee ja mene, mutta en tiiä saako ne mitään aikaiseksi sen enempää...

Monesko lapsi tämä on?
Ensisynnyttäjällehän tuo olisi lupaava tilanne, mutta valitettavasti uudelleen synnyttäjälle "tavallinen".

Ei sillä ole merkitystä onko aikaisemmin ollut, kun se nyt vaan on niin. Raskaudet ja synnytykset kun voi olla kovinkin erilaisia jopa samallakin äidillä.

Kakkosesta oli sormelle auki ja kanvavaa jäljellä 2cm rv 37+2 lapsi syntyi 41+3
Kolmosesta 2 sormelle auki ja kanavaa jäljellä 2cm rv 36+2 lapsi syntyi 38+2

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Monesko lapsi tämä on?
Ensisynnyttäjällehän tuo olisi lupaava tilanne, mutta valitettavasti uudelleen synnyttäjälle "tavallinen".

Ei sillä ole merkitystä onko aikaisemmin ollut, kun se nyt vaan on niin. Raskaudet ja synnytykset kun voi olla kovinkin erilaisia jopa samallakin äidillä.

Viides. Ja tuo sama tilanne on ollut kyllä jo useamman viikon. Ei mitään edistystä siis. Sillä vaan ajattelin, koska ennen ei ole tälläistä ollut ja kolme edellistä synnytystä on käynnistetty, yksi lähti itekseen rv 41 käyntiin. Että oliskohan mahkuja saada vauva kainaloon ennen laskettua aikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Monesko lapsi tämä on?

Viides. Ja tuo sama tilanne on ollut kyllä jo useamman viikon. Ei mitään edistystä siis. Sillä vaan ajattelin, koska ennen ei ole tälläistä ollut ja kolme edellistä synnytystä on käynnistetty, yksi lähti itekseen rv 41 käyntiin. Että oliskohan mahkuja saada vauva kainaloon ennen laskettua aikaa :D

Toivossa on hyvä elää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Masentaja:
Mulla oli täsmälleen sama tilanne samoilla viikoilla ja lapsi syntyi lopulta käynnistyksellä 42+1.

Kiitos tästä tiedosta :D

Ei vainen. Kyllä mä periaatteessa olen varautunut siihen, että yli menee tämäkin. Mutta jotenskin kuitenkin tuo tilanne on niin uusi, että se jotain toivon kipinää heittää ;)

Yhteistyössä