Koska teillä tuli ensimmäiset raskauden "oireet"?

09.05.2011
151
0
16
Eli hedelmöittyminen olisi voinut tapahtua viikko-pari päivää sitten, ja nyt huono olo näin aamulla. Voiko olla noin aikaisin oireita? Aiemmassa raskaudessa oireet tuli vasta n. rv5 tienoilla..

Lisäksi voiko olla mahdollista/onko jollain ollut kuukautiset raskauden aikana?
Sillä meille kävi "varma tapaus" viime kuussa, mutta silti menkat tulivat..

minulla oireet alkoi melkein heti kun hedelmöittyminen tapahtui. en kerta kaikkiaan pysynyt töissä hereillä, aloin epäillä vaikka mitä, mutta sinnittelin ja tein testin kun kuukautiset oli myöhässä. sama oli toisessa raskaudessa ja silloin jo tiesin ilman testiä heti että tärppäsi.

Kyllä vois sanoa että kummassakin raskaudessa tunsin sen heti hedelmöityksestä. Sellainen erinlainen pöhöttyny olo.. Ei tarvinu edes menkkojen olla myöhässä kunnolla ku tuli tunne testin tekoon ja oikeassahan ne tuntemukset oli.

Mulla nyt rv 5+2, ei mitään oireita. Muissa raskauksissa alkanut aina näihin aikoihin, joten kauhulla odottelen mitä tuleman pitää...:X Kahdesta ensimmäisestä pahoinvointi jatkui vkoille 14-15, kuopuksesta ei ollut mitään oireita koko raskausaikana. Että saapi nähdä...

Korjaus, esikoisesta oli "outo olo" pari päivää ennen testiä, sellainen leijuva, vähän hontelo olo. En osaa selittää. Samanlainen olo oli kaikissa pari päivää ennen synnytystä. Kaikki synnytykset olen osannut ennustaa, kuopuksesta lyötiinkin sitten jo vetoa. Syntyi 37+1, ja mä voitin.:D