Koska teillä viimeistään näkynyt plussa raskaustestissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
En nyt halua kuulla niitä vastauksia että mulla näkyi heti kun menkat oli myöhässä 2 tuntia jne.. ;)

Kun te ketkä olette plussaneet vasta ns todella myöhään. Itselläni aika selkeitä raskauden oireita, mutta testi näyttää negaa. Muistaakseni edellisessäkin raskaudessa tuli haamu vasta rv 6 ja selkeä plussa rv 7... Nyt tässä pohdinkin että mahdanko olla raskaana vaiko en, nyt olisi viikkoja n 5 mutta testi nega..

Mietin tässä itse samaa kauhea pahoinvointi ja hajut saa heti yökkäämään mutta mulla oli "niin sanotut menkat" tuossa 9-14p tätä kuuta oliskohan mahdollista?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mietin tässä itse samaa kauhea pahoinvointi ja hajut saa heti yökkäämään mutta mulla oli "niin sanotut menkat" tuossa 9-14p tätä kuuta oliskohan mahdollista?!

Juu, mulla kanssa sellasta pientä vuotoa oli jonka voisi melkein tiputteluvuodoksi vaan laskea, kun normaalisti taas on todella todella runsaat menkat! Ja nyt vuodon seassa ei ollut sitä ns limakalvoa ollenkaan joukossa vaan oli pelkkää verta.

Mä olen aina plussannut vasta kun menkat on vähintään viikon myöhässä. Ja silloinkin on viiva ollut vielä aika haalea. En viitsi sen takia vielä testatakaan vaikka menkat nyt kaksi päivää myöhässä ja kovasti olisi kolmas toiveissa! ;)

Meitä jännääjiä on siis enemmänkin täällä. ;) Meillä ei kyllä kakkonen ollut vielä vähään aikaan suunnitteilla, mutta mutta.. kai se tässä menisi kun kuitenkin esikoinen alkaa nyt vuoden olla....

kyllä tässä kauhea olo on saa melkee koko ajan juost tuon vessaa kykkimään pöntön reunalle, kaikki oireet ovat että olisi raskaana. Yks lapsi on jo ja hän on 4v:)

Yhteistyössä