koska telkkari lastenhuoneeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minkä ikäiselle lapselle olette antaneet omaan huoneeseen telkkarin tai aiotte antaa? Meillä kohta 8v tyttö, joka on sitä joskus pyytänyt, mutta jolla ei vielä ole. Uteliaisuutani vain kyselen

Kun menee kesätöihin niin tiedän että voin luottaa enemmän, sitten voi ostaa telkun tai ehkä voin jo minäkin tai joku ostaa sen hänelle siinä vaiheessa.
Lapselle en antaisi telkkaria ja eihän sitä suositellekaan että lapsella olisi telkku huoneessa. Ehkä tosiaan 15 tai 16 se raja meillä. Nyt lapset vasta 2 ja 4.
Ostan vaikka pelkän DVD laitteen jos sellainen on:)

Laitetaan tuo meidän vanha töllö parin vuoden päästä sinne kun ostetaan uusi. (Jos tuo vielä toimii silloin.)

Lapsi silloin 5v.

Oli mullakin oma telkkari huoneessa, enkä siitä kärsinyt. Tuli vähemmän riitaa vanhempien kanssa mitä ohjelmaa katsotaan. Pelailin nintendolla välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27735999:
Meillä on aina ollut joka huoneessa töllöt. Lastenhuoneiden telkut eivät ole antennipiuhassa vaan ovat vain DVD- ja pleikkakäytössä.

Sama. Lapset on poika 8 vee ja tyttö kohta 6 vee ja molemmilla on oma telkkari ja pleikka.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;27735999:
Meillä on aina ollut joka huoneessa töllöt. Lastenhuoneiden telkut eivät ole antennipiuhassa vaan ovat vain DVD- ja pleikkakäytössä.
Meilläkin on aina ollut kaikissa huoneissa, mutta kyllä niistä voi katsella telkkariakin. On myös kaikissa telkkareissa joko dvd-soitin, pleikka 2 tai pleikka 3.

No ei kyllä ole mitään tarvetta saada lastenhuoneisiin telkkareita, koskaan. Omille muutettuaan voivat sitten hankkia omat telkut, tai voinpa ehkä vaikka sellaisen silloin lahjoittaa ;-)

Ei koskaan. Mun mielestä telkkari ei sovi makuuhuoneeseen. Suurperheissä olen nähnyt että lapsilla on esim. yläkerrassa oma yhteinen telkkari, mutta meillä ei ainakaan sellaiseen olisi tilaa mutta muuten voisi olla ok. Omaa en hankkisi lapselle.

Mulla on makuuhuoneessa ja olohuoneessa telkkari, mutta ei lastenhuoneissa, ovat pyytäneet kyllä mutta eivät saa. Makuuhuoneessa voivat pelata tai katsoa dvd:tä jos haluavat. Lapset 4v, 9v ja 10v.

Yhteistyössä