Koska viihteelle ekaakertaa raskauden jälkeen'?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap Haaluaisi viihteelle, mutta ei vielä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap Haaluaisi viihteelle, mutta ei vielä..

Vieras
Niin, eli koska olette lähteneet viihteelle vauvan saannin jälkeen?

Ja nyt kysymys on niille jotka haluavat muutakin kuin viettää 24/7 perheen parissa, joten ihmiset jotka olette aikeissa napista siitä, että miks teet lapsia, jos ulos meno on tärkeetä, älkää edes vaivautuko, sillä I don't give a shit... :D

 
Esikoinen oli 6vk vanha...
Kuopus taisi olla 5vk...
Ja ihan muutaman vaan otin, mielestäni varsin selvä olin jo kotiin tullessa :D
Voi sitä tunnetta kun tissit meinas räjähtää, tuli siis nukuttua eri huoneessa missä isi vauvan kanssa!
 
Kävin yhdellä siiderillä, kun vauva oli kolmeviikkoinen. Piti käydä pyytämässä kaveria kummiksi. Viivyin 2 tuntia ja oli aika orpo olo ; )

Viihteelle menin vasta paljonpaljon myöhemmin, siis kunnolla.
 
itse lähdin kun vauva oli 5kk, mutta en todellakaan ajattele pahaa vaikka lähtisi paljon aikasemmin.
tiedän kyllä tyypin, joka synnytti perjantaina ja lähti lauantaina kapakkaan, ehkä ei kuitenkaan ihan näin?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap Haaluaisi viihteelle:
Niin, eli koska olette lähteneet viihteelle vauvan saannin jälkeen?

Ja nyt kysymys on niille jotka haluavat muutakin kuin viettää 24/7 perheen parissa, joten ihmiset jotka olette aikeissa napista siitä, että miks teet lapsia, jos ulos meno on tärkeetä, älkää edes vaivautuko, sillä I don't give a shit... :D

tulipa heti mieleen, että mä taidan tietää kuka tämä aloittaja on =D
 
vauva oli tasan 2kk ku jätin mummullensa sen, kävin juomassa ystävän kanssa parit oluet ja tulin itse äidilleni myös yöksi, vauva sai silloin pullosta aiemmin lypsättyä maitoa :)

4kk ku oli ekaa kertaa yökykässä yksin, sillon join kyllä enemmän ku 2
 
Ajattelin, että voisi lähteä siinä vaiheessa, kun tuo yöunille käynti helpottuu ja tyttö pärjää ilman yösyöttöjä (eli ei vielä pitkään aikan). Tyttö on nyt 5kk3vk.
Olen kyllä käynyt itsekseni mm. shoppaamassa, kun tyttö on ollut pitkillä päikkäreillä ja maitoa on lypsettynä pullossa yhdelle syötölle, mutta vielä en raaski lähteä pidemmäksi aikaa, kun en kuitenkan ole viihteelle lähdettäessä ennen seuravaa aamua lapsenhoito kunnossa. :p
 

Yhteistyössä