Viihteellä en varsinaisesti ollut,vaikka kivaa olikin,oli pojan kummin vähän isommat synttäripippalot kun poika oli 2 viikkoa.Käväistiin isännän kanssa siellä,minä olin kuski.Muistan kyllä ikuisesti kun istuin juhlapaikan keittiössä pumppaamassa maitoa. 