Koska viihteelle ekaakertaa raskauden jälkeen'?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap Haaluaisi viihteelle, mutta ei vielä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viihteellä en varsinaisesti ollut,vaikka kivaa olikin,oli pojan kummin vähän isommat synttäripippalot kun poika oli 2 viikkoa.Käväistiin isännän kanssa siellä,minä olin kuski.Muistan kyllä ikuisesti kun istuin juhlapaikan keittiössä pumppaamassa maitoa. :D
 
Esikko n 4kk, keskimmäinen oli 3v, kuopus vuoden. vähän ot mutta olis kerran ihan kunnon yökerhossa toodella myöhään niin vessassa oli pari tosi nuorta tyttöä joista toinen manas että miten hankala on olla billettaa kun on synnytyksen jälkeitä vuotoa,,,kuulosti ihan kaameltaa mun korvaan mutta jokainen tavallaan.
 
lapsi oli 3kk kun lähdin tapaamaan ystäviä baariin. Isi oli sillä aikaa lapsen kanssa. Olin pois n. 5 tuntia, sekin oli tuskaa maidon pakkautuessa rintoihin ja ikävän iskiessä ;)

mutta teki ihan hyvää nähdä ihmisiä ja muuta maailmaa.
 
Poika oli 3kk, kun nukutin mummolassa ja kävin miehen kanssa terassilla. Yhden maissa tulin sit viereen. Meillä tämä toimi, koska poika nukkui läpi yön heräämättä:)
 
Itse lähdin viihteelle esikoisen ollessa n. 2kk. Meidän äiti tuli meille hoitamaan. Nyt tän toisen kanssa tutuu, että haluaisin vähän viihteelle, mutta omatunto sanoo jotain vallan muuta.. :| Patti tilanne, täytyypi viel odotella ja lähteä sitten vasta kun itsestä tutuu hyvältä..

Ja jollekkin joka sanoi tietävänsä kuka olen, niin sanoo suoraa vaan, sillä todennäköisesti olet väärässä, en nimittäin ole mikään vakkari. ;)
 
Voihan sitä lähteä milloin vaan haluaa, jos oikeasti kaipaa lähtemistä. Varsinkin jos esim.vauvan isä hoitaa vauvaa, ei sitä tarvitse mikään marttyyri olla että pääsee (katkerana) diivailemaan kun lapsi on kouluiässä että minäpä olen ollut lapsen kanssa tähän asti 24/7 joka hetken :whistle:
 
Esikoinen oli kuukauden ikänen kun lähdin viihteelle, ihan baariin, ja kyllä, join siellä itseni mukavaksi. Kuopus oli vähän päälle 2kk kun lähdin myöskin baariin. Ei sillä että miten äkkiä sinne viihteelle lähtee, ennemminkin kysyisin että kuinka usein käyt viihteellä. Se olis minusta outoa jos pienen vauvan äiti, tai isä olis joka v.loppu baarissa..
 
Esikko tais olla 6kk kun oltiin hyvien ystävien häissä, en muista olinko sitä ennen käynyt yhellä tms mutta en usko.
Pikku kakkonen nyt 2vkoa ja kyllä kauheesti tekis mieli lähteä kattomaan jotain keikkaa, ihan selvinpäinkin vaikka mutta kyllä täytyy odottaa että neiti on ainakin pari kuukautta ennenkö uskallan jättää pariks tunniks isin kanssa. Tämä vain siitä syystä että imetän ja tyttö on varsinainen tissitakiainen, muuten voisin hyvinkin jättää isän kanssa pariks tunniks.
Kunnolla 'radalle' voin lähteä ehkä sitten joskus kesällä, tilanteen mukaan :)
 

Yhteistyössä