koskaan ennen ei ole tuntunut näin pahalta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jasmin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jasmin

Vieras
sillä tänään mun sydän särkyi ensimmäistä kertaa elämässä.. miten tästä pääsee eteenpäin? ei mitenkään :'( pari kuukautta sitten paranin 2 vuotta kestäneestä masennuksesta, ja nyt tulee tämä..tää on vielä pahempaa kuin tuo masennus :'( voi helvetti!! |O en mä voi mennä enää töihinkään, kun en kestä :'( perkele..

Alkuperäinen kirjoittaja jasmin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
höpsis yhden ukkelin takia kannata sydäntään särkeä.

helppohan sun on sanoa..tämä mies on mulle kaikki..ja on aina rakas mulle. mä en pääse hänestä yli enkä edes halua.

No mutta miten joku niin rakas voi tehdä toiselle niin pahasti? Mitä sellaista rakastamaan? Miten joku sellainen voi olla sulle kaikki, joka ei susta yhtään näytä välittävän?

Ei siitä väkisin kannata yrittääkään yli. Ja valitettavasti mikään muu ei auta, kuin se, että kärsii kaiken sen tuskan, mikä eteen tulee. Eli tiivistettynä, aika auttaa. Vaikka se kliseistä onkin.

Tosin mainitsit, että et pääse koskaan tästä miehestä eroon. Tarkoititko fyysisesti vai henkisesti?

:hug: Vaikka miten nyt tuntuu ettet yli pääse, niin usko pois, varmasti pääset. Aikaa se vie. Varmasti monta vuotta.

Ite oon vuosia sitten käyny läpi ton helvetin ja yli pääseminen kesti monta vuotta. Mutta tässä sitä ollaan...HENGISSÄ =)

helppohan sun on sanoa..tämä mies on mulle kaikki..ja on aina rakas mulle. mä en pääse hänestä yli enkä edes halua.

No mutta miten joku niin rakas voi tehdä toiselle niin pahasti? Mitä sellaista rakastamaan? Miten joku sellainen voi olla sulle kaikki, joka ei susta yhtään näytä välittävän?

en tiedä..mutta hän kuuluu aina sydämeeni..sinne ei muilla miehillä ole asiaa.hän on minulle aina kaikki.. rakkaista rakkain.

Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:
Ei siitä väkisin kannata yrittääkään yli. Ja valitettavasti mikään muu ei auta, kuin se, että kärsii kaiken sen tuskan, mikä eteen tulee. Eli tiivistettynä, aika auttaa. Vaikka se kliseistä onkin.

Tosin mainitsit, että et pääse koskaan tästä miehestä eroon. Tarkoititko fyysisesti vai henkisesti?

molemmin..sekä fyysisesti että henkisesti

Eiköhän jokainen ole joskus tuon kokenut. Aikaa se ottaa, mutta kyllä siitä selviää. Vaikkei siltä juuri nyt, eikä vielä pitkään aikaan tunnukaan. Itekin koin tuon aikoinani ja löysin saman tien uuden, kuvittelin kai että sillä siitä selviää. Vaan en selvinnytkään. Tuo uusi jäi hyvin äkkiä, kun rupesin suremaan tuon vanhan perään, hiukan viiveellä. Sure ihan rauhassa, älä yritä esittääkään vahvempaa, kuin olet. Jonain päivänä huomaat ajattelevasi häntä aina vaan vähemmän. Voimia!! :hug:

en tiedä..mutta hän kuuluu aina sydämeeni..sinne ei muilla miehillä ole asiaa.hän on minulle aina kaikki.. rakkaista rakkain.

Katopa huvikseen tuo The Titityyn ketju. Samanlaista asiaa vollottaa. Uskomatonta, että joku voi olla noin riippuvainen jostain miehestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
:hug: Vaikka miten nyt tuntuu ettet yli pääse, niin usko pois, varmasti pääset. Aikaa se vie. Varmasti monta vuotta.

Ite oon vuosia sitten käyny läpi ton helvetin ja yli pääseminen kesti monta vuotta. Mutta tässä sitä ollaan...HENGISSÄ =)

minä en ole enää hengissä, enkä jaksa enää kärsiä..päätän päiväni huomenna ellei hän vanno rakastavansa minua ikuisesti

minä en ole enää hengissä, enkä jaksa enää kärsiä..päätän päiväni huomenna ellei hän vanno rakastavansa minua ikuisesti

hyvää illan jatkoa porvooseen!

hyvää illan jatkoa porvooseen!

tervemenoa vaan itse porvoon helvetin liekkeihin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Olipa tosi mauton provo |O

olipa tosi mautonta haukkua vakavaa asiaa!!

Kuka on haukkunut? Tästä vaan tuli sellainen olo ettei tää vaan voi olla todellista.. Mä todella toivon, ettei kukaan ole noin riippuvainen toisesta henkilöstä. Sitä menoa varmasti jää yksin,valitettavasti.

Yhteistyössä