Lapsettomuushoidoissa olevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimerkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siirto meni hyvin ja blastoa kehuttiin kauniiksi <3
Virallinen testipäivä on 12.1. mutta kyllähän se epävirallinen testailu käynnistynee ihan tässä lähipäivinä jo kun ei sitä Ovitrelleakaan nyt tosiaan tarvittu.
Lääkäri kysyi että jos tulee negaa niin lähdetäänkös heti uudelle kierrokselle. Sanoin että joo mutta että eksä on hiihtolomaviikon poissa. Lääkäri sanoi että kierros on siihen mennessä jo ohi, joten en tiedä ajatteleeko hän siis jotain lyhyttä kaavaa nyt? Ja että se alkaisi suoraan sen negatestin jälkeen? Ainakin hän haluaa mut käymään seuraavana päivänä testistä jos se on negatiivinen. Mutta mullahan saattaa alkaa vuoto jo päiviä ennen sitä testiä. Että joo en nyt oikein tajua mutta eihän siinä mitään menetäkään jos 13.1. katsoo onko tilanne sellainen että stimulaation voi aloittaa.

Hedelmällistä, vauvantuoksuista uuttavuotta myös minulta kaikille ❤️
Mun eilinen siirto oli muuten Helsingin Felicitaksen vuoden 2025 viimeinen toimenpide.😄
Ei ole mitään kiinnittymistuntemuksia tai -vuotoja täällä ilmennyt. Muistan että viime kierrossa bongasin jonkun keskellä alavatsaa olevan vihlonnan jonka ajattelin voivan liittyä kiinnittymiseen. Sellaista mulla kyllä oli tässäkin kierrossa - eilen junassa kun olin vasta matkalla sinne siirtoon. 🤣 Nyt muutenkin tajuaa paremmin, mistä kaikesta Lugesteronit on vastuussa, kun muita syyllisiä ei ole näköpiirissä. Stimulaatio- ja tuoresiirtokierroissa olen pistänyt paljon oireita punktiosta toipumisen piikkiin. No munasarjoissa nyt ei olekaan mitään ylimääräisiä tuntemuksia mutta näemmä kaikki kohdunseudun tuntemukset on lugejen syytä. No mutta eipä auta kuin piinailla edelleen.

Sehän täytyy olla enne @näännä, aika siistiä olla vika 🫢 Milloin ajattelit testata? 🤞 Nythän on jo tavallaan... dpo 7-8?

En tiedä oletteko somessa, Iina Hyttinen ilmoitti eilen odottavansa vauvaa. Mielestäni tekstissä oli niin hyvä pätkä: "olin tehnyt niin monia testejä, ollut niin monta kertaa niin varma, että nyt tärppäsi, mutta ei. Ja sit se positiivinen testi olikin se, josta olin varma, että se on negatiivinen, eikä ollut mitään oireita". Siis tätä!! 😄

@haaveillen, toivottavasti kaikki erinomaisesti ja pääset heti huomenna pistämään!! Mikä lääke oli tulossa tällä kertaa, menopur?

• Rakkaus
Reactions: näännä
@Keltainenkukka92 ei kai sentään, kyllä kai huominen on vasta dpo 7, kun ovistesti oli positiivinen viime viikon to? Tai kai se siitä oviksesta lasketaan? Koska olen ajatellut että huominen on dpo 7 en ole vielä silloin ajatellut testailla. Lisäksi mulle tulee uusi kissa huomenna niin tässä tulee nyt keskityttyä harvinaisen paljon siihen eikä raskautumisarvuutteluun. Kissan huoneen (sillä pitää olla oma huone aluksi että pääsee hallitusti tutustuttamaan aiempaan kissaan) sisustaminen oli tosi kivaa ja tuli mieleen että lastenhuoneen sisustamisestakin varmasti tykkäisin.😻
Mutta nyt tässä käy varmaan kuitenkin niin että huomisiltana jo hätähousuilen sanoinpa nyt mitä tahansa 🥴

Mä vain jotenkin ajattelin että ke oli dpo 5-6 kun eikö blasto ollut silloin 5/6 päiväinen? 😄 En tosiaan tiedä, kun en ikinä ole päässyt siirtoon, eli varmasti olet oikeassa!

Ja ennen kaikkea onnea uudesta perheenjäsenestä! 🥰 Ja mikä mahtava ajoitus. Elämässä on muutakin kuin lapsia ja raskautta vaikka sen helposti unohtaa kun on yritys päällä. 🫣

Yhteistyössä