koskas se kuntatyöntekijöiden+ tehyn kinkkuraha maksettiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko tietoa

Vieras
muistan lukeneeni että joulukuun alussa, 1 päivä. Eka päivähän on lauantai eihän silloin rahaliiikenne kulje... meillä on ainakin tilipäivä 5 päivä tulisiko samassa yhteydessä?

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Ketkäs kaikki sen nyt sitten saavatkaan?? :whistle: :whistle:

vakituiset kuntaalla, kaupungilla työskentelevät työntekijät jotka nyt kuuluvat johonkin kyseiseen liittoon jhl,jyty, tehy jne...... 270 euroa josta tietty menee vero.

Alkuperäinen kirjoittaja onko tietoa:

vakituiset kuntaalla, kaupungilla työskentelevät työntekijät jotka nyt kuuluvat johonkin kyseiseen liittoon jhl,jyty, tehy jne...... 270 euroa josta tietty menee vero.

Ai siis määräaikaisille ei makseta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Osalle kai, mutta pitempi työsuhde piti olla jo takana, olikos se nyt 4kk tai jotain... vai muistanko väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

en osaa sanoa, mutta työsuhde pittä olla kestänyt ainakin 4kk... luusin että määräaikaisetkin saavat jos liittoon kuuluvat.... toivottavasti, olisihan se väärin jos eivät saa kun samaa työtä tekevät kun muutkin. Itse olen ollut samassa paikassa jo( tk) 18vuotta ja kuulun jhl. Meillä on palkanmaksu joka kuun 5 päivä joten siinä se kai sitten tulee.

Mä en oikeesti ymmärrä tota itkua tyypeiltä jotka eivät ole töissä/tai ovat muuten kunta-alan palkkaneuvotteluiden ulkopuolella.Itsekukin taistelee omista oikeuksistaan.Mua ei ainakaan tippaakaan kolkuta omallatunnolla se että mä saan sen kinkkurahan ja naapurin Maija jää ilman koska on työttömänä ja tekee pätkätöitä.

Yhteistyössä