A
annukka
Vieras
Mikä laulu sinua koskettaa ja saa kyyneliin kauneudellaan? http://www.youtube.com/watch?v=WBRPWXlOX6U tossa laulu mikä minusta on todella kaunis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tätä laulettiin tänään Fennadan Tukkijoki-elokuvassa vuodelta 1951.
Ihana laulu, jota nyt lauleskelen.
Tula, tuulan, tuli, tuli, tei,emme erkane konsana, ei,mesimarjani, pulmuni, pääskyni mun,paras aarteeni oot, sinä mun, minä sun,mitä toivoisin minä muuta!Tula, tuulan, tuli, tuli, tei,oma onni se yhtehen veija tulkohon hallat, harmit ja muut,meillä toiveissa loistaa päivät ja kuutja kirkas on ihana ilta!
Lähde: Larin-Kyösti 1901: Unta ja totta. Otava, Helsinki.
Tätä laulettiin tänään Fennadan Tukijoki-elokuvassa vuodelta 1951.
Ihana laulu, jota nyt lauleskelen.
Tula, tuulan, tuli, tuli, tei,emme erkane konsana, ei,mesimarjani, pulmuni, pääskyni mun,paras aarteeni oot, sinä mun, minä sun,mitä toivoisin minä muuta!Tula, tuulan, tuli, tuli, tei,oma onni se yhtehen veija tulkohon hallat, harmit ja muut,meillä toiveissa loistaa päivät ja kuutja kirkas on ihana ilta!
Lähde: Larin-Kyösti 1901: Unta ja totta. Otava, Helsinki.
Kuinka vanhoja eläkeläisiä palstalla pyörii? 90-110 vuotta?Vanha riimu, Metrotytöt. Meillä edesmenneen hevosen riimu roikkuu vintin seinällä. Suru tulee kun laulua kuuntelee.