KOSTO on suloinen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaunatar"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kaunatar"

Vieras
Mulle riittää tää kynnysmattona olo.Kyseinen kiusanhenki ei ole mieheni,mutta eräs ihminen josta en pääse eroon,pysyy kuin takiainen.
Ja samalla tekee elämästäni helvettiä....Tätä on jatkunut jo vuosia.

Minä alan nyt kostokannalle! Kohtelen ja toimin samoin kun hänkin. Käytännössä;jos hän vahingoittaa omaisuuttani,minä vahingoitan hänen jne..

Ja ei,poliisista ei ole apua tässä tapauksessa,ei ole mitään todisteita. Kiusanhenki on ovelaakin ovelampi;ajaa minut hulluuden partaalle,mutta tekee sen niin että ulkopuolinen ei välttämättä edes huomaa.

Tiedän että ihminen on sairas,narsistinen. Googlettamalla löysin hyvää tietoa miten toimia tällaisen ihmisen kanssa.
Kosto ei ole fiksuin vaihtoehto,mutta eiköhän ala mennä perille pikkuhiljaa,ja pääsen eroon!

Voi, kosto se vasta on suloista:) Voin sanoa kokemuksesta, että se toinen menee aivan sekaisin kun saakin samalla mitalla takaisin. Kun mikään muu ei auttanut niin tähän ratkaisuun päädyin minäkin. Ja se kosto oli aina niin suloista kun toinen meni aivan tolaltaan:) Nauti!

Näin minäkin ajattelen :) Ja hemmetti nyt vasta ryhdistäydyin,olisi pitänyt tehdä tämä jo ainakin vuosi sitten!! Olen vain odotellut että ihminen järkiintyisi...
Vähän lapsellinen olo mutta eiköhän se tästä iloksi muutu :)

Yhteistyössä