Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Mun sisko on asunut tuossa etuoikealla olevassa harmaassa talossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Komealla paikalla :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Pellolla....
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:http://www.designtalo.fi/index.php?p=kaustinen_133
Tällainen meille tulee lokakuussa, tosin muutoksilla, tulee isommat terassit jne. Ja väri ei tosiaankaan ole tuo vaan tumman harmaa.
Ja ei nää naapurit mitä meillä on aamupalaks, ja saadaan alasti kipsutella rantasaunalle uimaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:http://www.designtalo.fi/index.php?p=kaustinen_133
Tällainen meille tulee lokakuussa, tosin muutoksilla, tulee isommat terassit jne. Ja väri ei tosiaankaan ole tuo vaan tumman harmaa.
Ja ei nää naapurit mitä meillä on aamupalaks, ja saadaan alasti kipsutella rantasaunalle uimaan![]()
muutos jonka itse tekisin kaikkiin nykytaloihin on et kodinhoitohuoneesta ei mennä pesuhuoneeseen ja saunaa. mun mielestä khh sellainen kodin kaaoskeskus enkä tahtois esim vieraita sitä kautta kuljettaa. se vain tuntuu nykyään olevan kaikissa noin suunniteltu. tai kerrostalo kämpissä on et parvekkeelle mennään makkarin kautta....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:http://www.designtalo.fi/index.php?p=kaustinen_133
muutos jonka itse tekisin kaikkiin nykytaloihin on et kodinhoitohuoneesta ei mennä pesuhuoneeseen ja saunaa. mun mielestä khh sellainen kodin kaaoskeskus enkä tahtois esim vieraita sitä kautta kuljettaa. se vain tuntuu nykyään olevan kaikissa noin suunniteltu. tai kerrostalo kämpissä on et parvekkeelle mennään makkarin kautta....
Minusta se just on hyvä noin. Eikä meillä ole nykyisessäkään kodissa kodinhoitohuone kaaospaikka, siistiä on sielläkin![]()
Meille ei tule takkaa vaan keittiön yhteyteen iso leivinuuni ruuanlaittoa varten. Myös toinen vessa tulee, alunperin tuossahan vain on yksi.
Ulos tulee sit ulkorakennus autotalleineen ja aittoineen ja rantaan saunarakennus tupineen ja takkoineen.
En malta odottaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:http://www.designtalo.fi/index.php?p=kaustinen_133
Minusta se just on hyvä noin. Eikä meillä ole nykyisessäkään kodissa kodinhoitohuone kaaospaikka, siistiä on sielläkin![]()
Meille ei tule takkaa vaan keittiön yhteyteen iso leivinuuni ruuanlaittoa varten. Myös toinen vessa tulee, alunperin tuossahan vain on yksi.
Ulos tulee sit ulkorakennus autotalleineen ja aittoineen ja rantaan saunarakennus tupineen ja takkoineen.
En malta odottaa![]()
vaik oliskin siisti niin mielestäni se on vähän 'takaoven kautta' saunaan. itse mieluummin jostain takkahuoneesta menisin pukkariin ja saunaan. mut jokainen taplaa tyylillään.