Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:itseppä tien valinnu :/
sä olet kyllä tän palstan ystävällisin, empaattisin ja hyvätahtoisin ihminen.
ittuilua, veistä haavassa... sitä riittää.
miksi niin kyyninen?
sanon suoraan,nuoleskelu ei kuulu tapoihin.Kyllä ite tiensä valinnu.ei se tilanne muutu jos asioista ei keskustele
kivana oleminen = nuoleskelua?
Outo käsitys.
Ei se tilanne muutu silläkään, että joku aina aukomassa päätään.
Sen tien valinta ei aina ole helppoa eikä yksinkertaista, joskus voi jopa tarvita tukea tai neuvoja asian suhteen.
Tukea ja neuvomista harvoin on pelkkä pään aukominen, ns. suoraan sanominen.
Tuki, neuvominen ei ole nuoleskelua.
mun neuvo on että KESKUSTELEE ASIASTA SOPII SELKEÄT PELISÄÄNNÖT EI SE ITKEMÄLLÄ LOPU..ymmärrätkö
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:itseppä tien valinnu :/
miksi niin kyyninen?
sanon suoraan,nuoleskelu ei kuulu tapoihin.Kyllä ite tiensä valinnu.ei se tilanne muutu jos asioista ei keskustele
Outo käsitys.
Sen tien valinta ei aina ole helppoa eikä yksinkertaista, joskus voi jopa tarvita tukea tai neuvoja asian suhteen.
mun neuvo on että KESKUSTELEE ASIASTA SOPII SELKEÄT PELISÄÄNNÖT EI SE ITKEMÄLLÄ LOPU..ymmärrätkö
Puhuttu on! Ei lopputulos muutu koskaan juuri mitenkään - vähän aikaa menee hyvin ja saan "omaa aikaa", mutta sitten yleensä palataan "ruotuun". Miehen helppo "kiristää" minua, koska tuo leivän taloon, minä minimituloilla. Velkaa ja muutenkin säästäväinen mies, ei esim. ymmärrä shoppailua, kahvilassa käyntiä tai muutakaan menoa, johon menisi enempi kuin 5? rahaa ollenkaan. Sanoo, että sitten saan mennä, kun olen palannut taas töihin ja tienaan enemmän rahaa. Sitä aikaa odotellessa.
OK, en valita, itse olen tieni valinnut, tehnyt lapset ja päättänyt hoitaa kotona kunnes nuorin 2-3 -vuotias...Vali vali...valintoja....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Puhuttu on! Ei lopputulos muutu koskaan juuri mitenkään - vähän aikaa menee hyvin ja saan "omaa aikaa", mutta sitten yleensä palataan "ruotuun". Miehen helppo "kiristää" minua, koska tuo leivän taloon, minä minimituloilla. Velkaa ja muutenkin säästäväinen mies, ei esim. ymmärrä shoppailua, kahvilassa käyntiä tai muutakaan menoa, johon menisi enempi kuin 5? rahaa ollenkaan. Sanoo, että sitten saan mennä, kun olen palannut taas töihin ja tienaan enemmän rahaa. Sitä aikaa odotellessa.
OK, en valita, itse olen tieni valinnut, tehnyt lapset ja päättänyt hoitaa kotona kunnes nuorin 2-3 -vuotias...Vali vali...valintoja....
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Puhuttu on! Ei lopputulos muutu koskaan juuri mitenkään - vähän aikaa menee hyvin ja saan "omaa aikaa", mutta sitten yleensä palataan "ruotuun". Miehen helppo "kiristää" minua, koska tuo leivän taloon, minä minimituloilla. Velkaa ja muutenkin säästäväinen mies, ei esim. ymmärrä shoppailua, kahvilassa käyntiä tai muutakaan menoa, johon menisi enempi kuin 5? rahaa ollenkaan. Sanoo, että sitten saan mennä, kun olen palannut taas töihin ja tienaan enemmän rahaa. Sitä aikaa odotellessa.
Argh. Mua ärsyttää miehet, jotka kuvittelevat voivansa sanella sääntöjä vaimolleen, joka on jo ihan täysi-ikäinen ja kaikkea.
Mua ärsyttävät myös naiset, jotka tottelevat, ja suostuvat olemaan määräiltävänä.
Älä kysy lupaa. Ilmoita. Ilmoita, että keskiviikkona kello 17 tapaan Sirpan, ja sinä olet lasten kanssa sillä aikaa. Jos mies mutisee jotain, niin totea ettet kysynyt hänen mielipidettään, vaan ilmoitit. Lapset ovat myös hänen. Sinä et ehkä tienaa rahaa käymällä töissä, mutta hoidat lapset ja kodinkin varmaan, eikä sekään arvotonta ole, vaikkei se olekaan samalla tavalla rahalla mitattavissa kuin työssäkäynti!
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Puhuttu on! Ei lopputulos muutu koskaan juuri mitenkään - vähän aikaa menee hyvin ja saan "omaa aikaa", mutta sitten yleensä palataan "ruotuun". Miehen helppo "kiristää" minua, koska tuo leivän taloon, minä minimituloilla. Velkaa ja muutenkin säästäväinen mies, ei esim. ymmärrä shoppailua, kahvilassa käyntiä tai muutakaan menoa, johon menisi enempi kuin 5? rahaa ollenkaan. Sanoo, että sitten saan mennä, kun olen palannut taas töihin ja tienaan enemmän rahaa. Sitä aikaa odotellessa.
Argh. Mua ärsyttää miehet, jotka kuvittelevat voivansa sanella sääntöjä vaimolleen, joka on jo ihan täysi-ikäinen ja kaikkea.
Mua ärsyttävät myös naiset, jotka tottelevat, ja suostuvat olemaan määräiltävänä.
Älä kysy lupaa. Ilmoita. Ilmoita, että keskiviikkona kello 17 tapaan Sirpan, ja sinä olet lasten kanssa sillä aikaa. Jos mies mutisee jotain, niin totea ettet kysynyt hänen mielipidettään, vaan ilmoitit. Lapset ovat myös hänen. Sinä et ehkä tienaa rahaa käymällä töissä, mutta hoidat lapset ja kodinkin varmaan, eikä sekään arvotonta ole, vaikkei se olekaan samalla tavalla rahalla mitattavissa kuin työssäkäynti!
Juuri kuten Åbo sanoo!! Ilmoitat hänelle, että silloin ja silloin on meno. Ei sinun tarvitse lupaa pyytää, aikuinen nainen.
Te olette perhe. Teillä on yhteinen talous, yhteiset lapset. Työpäivän jälkeen lapset ovat ihan yhtä paljon miehen vastuu kuin sinun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä olin aina ennen se joka oli tässä suhteessa niskan päällä ja saneli ehdot. Lasten synnyttyä ja velkaa otettuamme (talolaina) olen heltynyt tästä, iänkin myötä - enää en jaksa tapella, lastenkaan takia ja varsinkin kun mies on osittain oikeassa. Niin kauan kuin minulla ei ole omia kunnon tuloja, pitäisi yrittää elää "tiukemmin". Noh, eipä sen omaan aikaan pitäisi vaikuttaa, mutta näin meille vaan on käynyt...huoh...
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä olin aina ennen se joka oli tässä suhteessa niskan päällä ja saneli ehdot. Lasten synnyttyä ja velkaa otettuamme (talolaina) olen heltynyt tästä, iänkin myötä - enää en jaksa tapella, lastenkaan takia ja varsinkin kun mies on osittain oikeassa. Niin kauan kuin minulla ei ole omia kunnon tuloja, pitäisi yrittää elää "tiukemmin". Noh, eipä sen omaan aikaan pitäisi vaikuttaa, mutta näin meille vaan on käynyt...huoh...
Mutta hei, ei parisuhteessa kummankaan kuulu olla niskan päällä tai sanella ehtoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:itseppä tien valinnu :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näinpä...minulle on tainnut käydä vanha sanonta: niin makaa kuin petaa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:itseppä tien valinnu :/
oleks hiukan idiootti?
no vajakkei riittää tähän maahan..
Alkuperäinen kirjoittaja liinu:No, voi hyvänen aika!!! Sitä se on lasten kanssa!! Mitäs teit lapsia jos et jaksa niiden kans sitten olla??? Kai mies saa ostoksilla kaydä.. Rupeehan nyt viel huutaan silleki!! Huhuhh mitä ämmiä täällä pyörii, ei ihme että suomen avio/avoerot tätä luokkaa!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja ff:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:itseppä tien valinnu :/
miksi niin kyyninen?
Outo käsitys.
Puhuttu on! Ei lopputulos muutu koskaan juuri mitenkään - vähän aikaa menee hyvin ja saan "omaa aikaa", mutta sitten yleensä palataan "ruotuun". Miehen helppo "kiristää" minua, koska tuo leivän taloon, minä minimituloilla. Velkaa ja muutenkin säästäväinen mies, ei esim. ymmärrä shoppailua, kahvilassa käyntiä tai muutakaan menoa, johon menisi enempi kuin 5? rahaa ollenkaan. Sanoo, että sitten saan mennä, kun olen palannut taas töihin ja tienaan enemmän rahaa. Sitä aikaa odotellessa.
pistä kova kovaa vasten joko tai
Alkuperäinen kirjoittaja koti-isän vaimo:Minusta on kummallista että töistä tultuaan mies tahtoo viettää aikaansa enemmän poissa lasten luota?
töistä tultuani haluan viettää aikaa lasteni kanssa ja koska tiedän kokemuksesta miten "pienet" piirit kotonaolevalla on niin kehotan miestä ottamaan omaa aikaa. Ei hän kyllä läheskään aina lähde vaan käyttää ajan vaikkapa rauhassa siivoamiseen tai ruuanlaittoon tms.,mutta tuntuu hyvältä edes että toinen tarjoaa mahdollisuutta siihen.
Kumma ettei meillä kumpikaan ole vaatimassa "minun oikeuksiani" vaan enemminkin kumpikin huolehtii että "jaksathan sinäkin".