Kotiäidin arkea...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kans yksi jolla ei myöskään oikein noita kavereita ole,ei lapsellisia eikä lapsettomia..Tai no yksi "mammakaveri" on jonka kanssa tapaillaan sillointällöin mutta aina lasten kanssa ja itse kaipaan enemmän sellasta "aikuisten kesken"-hetkiä jolloin lapset ei olis siinä vaan sais rauhassa jutella ja vaikka käydä kaupungilla,lenkillä tms..Ainakin välillä,tietysti on mukavaa kun omalla lapsella leikkikaveri vaikka onkin vasta 1½v.Tietty voishan sitä tämän yhdenkin kaverin kanssa joskus käydä jossain ilman muksuja mutta ongelma on siinä että olemme aika erilaisia loppujenlopuksi,tähänkin asti kun ollaan nähty niin juteltu melkeinpä kokoajan omista muksuista ja seurailtu heidän touhuja..

Täältä olen joskus kysellyt kavereita mutta enpä taida enää viitsiä kun kaikki asuvat niin kaukana ja vaikka löytäiskin ihan vaan meilikaverin niin jonkin aikaa jaksavat pitää yhteyttä kunnes yhteydenpito harvenee ja loppuu kokonaan.

Mulla oli ekan lapsen äitiysloma-aikana sama fiilis, mutta nyt kun on 3 eri-ikäistä lasta ja oma opiskelu ohessa, niin ei oikein itse tahdo ehtiä kavereiden kanssa. Eli mulla tässä elämäntilanteessa on seuraa tarjolla oikeastaan enemmän kuin mihin itsellä aika riittää.

Me nyhvätään paljon pojan kaa kotona vaan ja välillä se kyllä ahistaa. Kaveri houkutteli joku aika sitten tulemaan tollaselle Tuvalle missä on kesän töissä ja sielä onkin ollu mukava käydä kerran pari viikossa. Sielä on muita aikuisia ja hyvällä tuurilla paikalla on joku muukin ipanansa kanssa, että pojalle on kaveria. Ja kaiken lisäksi ei tartte sellasena päivänä miettiä mitä syötäs kun tuolla saa ilmasen ruoan niin äiti kun ipanakin.

Oon kans huomannu, että aika vaikeata on kehenkään uuteen äitiin tutustua. Oon pari kertaa ilmoitustakin laittanu tuonne Tavataan-palstalle, mutta huonolla menestyksellä. Oon sellanen vähän hitaasti lämpiävä, mutta kun paremmin tutustuu niin musta saa oikein hyvän ystävän! Eli yv:tä saa laittaa...! =)

Yhteistyössä