No, todellakin miehelle kuuluu päivällä kotihommat kun oot töissä. Siis ymmärrän jos hän joskus jättää väsymyksen/kiireen vuoksi tiskit-ruoanlaiton-pyykkäyksen, mutta kyllä kotivanhemman pitää päivällä hoitaa sen minkä pystyy. Meilä on näin ollut molemmilla (itse olin vuoden kotona ja mies pari kk). Täytyy tunnustaa, että usein tiskikoneen täydennys ja hienoinen lisäpuhdistus keittiössä jäi minulle, mutta jos en jaksanut niitä illalla tehdä niin kuitenkin oli ihan asuttavaa meillä ja mies sitten teki hommat seuraavana päivänä.
Jos jonkun ukko väittää, että tiskit-ruoanlaitto-pyykit-siivoaminen yms kuuluvat jotenkin vain perheen äidille niin TERVETULOA 2000-LUVULLE VOIT ILMOITTAA ETTÄ 50-LUKU ON MENNYT AJAT SITTEN!! Ihan kiukuttaa jos joku ukko on niin vanhanaikainen. Siis mun mielestä pääasia, että kodin työt jakaantuvat tasaisesti voimavarojen mukaan. Ei ne ole automaattisesti kummankaan hommia, mutta kotona lapsia hoitaessa pitää pyrkiä nyt hieman tuohon kodinhoitoonkin! Jos ei käy siivoojaa.....