Tukiverkostoa on mutta kaikki on töissä, kyl mä oon aina asiat jotenki saanu järjestettyä , mut joskus on tosi vaikeeta ja jotenkin noloa pyytää jonku olla töistä pois..
Ku keskimmäinen synty niin oli aluksi niin kovas kuumetaudis ja räkikses, ja kohtuki piti kaapia ku jäi sinne jotain, mistään en apua saanut aluksi, neuvolat vaan toivotti pikaista paranemista ja yrittämistä jaksaa, ei tullu kotiapua ki olis pitäny tietää etukäteen siitä kotiavun tarpeesta, ei tiedä koska kuume iskee. Kaveriki kävi ovella että onko sulla synnytysmasennusta, (on kyllä ihan mun paras kaveri vieläki ei vaan ymmärtäny miten hätä mulla oli.) Lopuksi mies sai sitte jotain sairaslomaa vai pitikö omaa lomaa muutaman päivän, ku istuin sängyllä ja tuijotin pimeetä telkkua ja itkin. huh.. pulppushan tuoki muisto jotenki tuolta neljän vuoden takaa, ku olin lääkärissä flunssasta taas eilen..
Haluaisin vaan kokemuksia muiltakin että miten te hoidatte ne sairasasiat, ku se jotenki kummittelee mielessä, että miten ja kuka auttaa.. Vaari nyt on eläkkeellä ollu hetken joten se auttaa vähän, mut appiukolta ei niin oo helppoo kysyä että mua niin väsyttää ku on niin huono olo et voisitko auttaa jne..