Kotiäidin piristykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aicha85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon miettiny viimeset puol vuotta tota samaa :kieh:
tosin poika on nyt 9kk ja rupe olee siinä iässä että voi ihan jotain konkreettistakin touhuta..eikä vaan lattialla köllimistä ja vaunulenkkejä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voi tehdä ihan mitä vaan. Mulla kyllä liikaakin ideoita mutta aina tajuton väsymys ja lasten kanssa liikkuminen rankkaa. Olisikohan töihinmeno lepoa?

-museot
-metsät
kaikki maailman pallopelit
käsityöt
askartelut
jne
en jaksa luetella kun maailmassa on niin miljoona asiaa joita haluaisin vielä kokeilla, ne on vaan niin hidasta ja rankkaa lasten kanssa tehdä.siksi aina tajuton väsymys päällä. auttaisikohan rautavalmiste?

Mä kävin korottamassa pitkän matikan numeroja iltalukiossa, sekä opiskelin englantia pidemmälle avoimessa yliopistossa. Aivojumppaa sekä toisten aikuisten seuraa, sekä hyötyä (tilkettä cv:seen).

Eli mä hankkiuduin moneen eri kerhoon ja muskariin (kun lapsi oli 8 kk) ja siellä rupesin tutustumaan muihin kotiäiteihin, joita olen nyt nähnyt kerhojen loputtuakin. Sitten useasti laitan lapsen vaunuihin ja itelle puhelimen taskuun ja piuhat päähän ja soittelen ulkolenkeillä juorupuheluita kaikille joiden tiedän pystyvän vastaamaan päiväsaikaan.

Toisinaan nauhoitan illalla itselleni elokuvan/jonkun sarjan ja katson sen lapsen päiväunien aikaan. Joskus kun oikein tympäsee niin kärrytellään kioskille ja äiti ostaa vähän namia (lapsi ei vielä karkkia syö eikä saa). Tämä tosin pitää lopettaa siinä vaiheessa kun lapsi ymmärtää mitä äiti sieltä ostaa...
Mitäs muuta... käyn eri radiokanavien nettisivuilla täyttämässä kilpailuja...
Voin sanoa että varsinkin nyt kun meidän harrastukset loppui niin oon ollu tosi tympääntyny, koska asun kaukana ystävistäni ja sukulaisistani eli mulla ei ole kuin uusia tuttuja täällä (ja tietenkin mies ja lapsi)

Minä leivon jos on ankeaa.
Kirjastoreissu piristää kun saa uutta luettavaa, tai jos ihan jopa ostaa omaksi jonkun lehden (yleensä japanilaisia ristikoita).
Surffaan netissä ja etsin jotain mielenkiintoisia sivuja joista olisi iloa lasten kanssa (askartelujuttuja jne).
Ja eilen jonkun linkittämä shoppailupeli oli kyllä aika viihdyttävä kaikessa yksinkertaisuudessaan. :)
tässä vielä linkki: http://www.agame.com/game/Personal-Shopper.html

Ainahan riittäisi kotitöitä ja siivoamista, mutta ..sekään ei välttämättä ole mieluisaa. :)

Yhteistyössä