T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:no häh, miten mulla on noin pieni?? Eiks kukaan muu oo pelkällä kotihoidon tuen perusosalla??
Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:no häh, miten mulla on noin pieni?? Eiks kukaan muu oo pelkällä kotihoidon tuen perusosalla??
Alkuperäinen kirjoittaja sillai:20 kuten kaikista kelan etuuksista yleensä onki. silti yhtenä vuonna tuli mätkyjä yli100e
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:no häh, miten mulla on noin pieni?? Eiks kukaan muu oo pelkällä kotihoidon tuen perusosalla??
Onko sulla verotuksessa huomioituja vähennyksiä?
Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:no häh, miten mulla on noin pieni?? Eiks kukaan muu oo pelkällä kotihoidon tuen perusosalla??
En kuulu kirkkoon, sekin varmaan vaikuttaa ja sitten on asuntolainaakin ihan riittävästi. Kai nuo pienentää.
Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tuulia:no häh, miten mulla on noin pieni?? Eiks kukaan muu oo pelkällä kotihoidon tuen perusosalla??
En kuulu kirkkoon, sekin varmaan vaikuttaa ja sitten on asuntolainaakin ihan riittävästi. Kai nuo pienentää.