Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen eronnut ja ihan hyvin pärjään tarvittaessa pelkällä kh-tuella ym. Enhän tarvitse rahaa pääosin muuhun kuin ruokaan. Joten ongelma se ei ole. Hoitoalan koulutuksella tuskin koskaan tarvitsee työttömyyttä pelätä. En kestäisi ajatusta, etten voisi erota taloudellisen riippuvuuden takia.
No sulla on mies nyt eli et yksin ole mitään maksamassa?
Samat tulot ja kulut mulla on jokatapauksessa. En mä miehen tilillä käy. Olen mä joskus ennen pärjännyt pelkällä opintotuellakin, niin miksen pärjäisi uudestaan (ja kh-tuki on huomattavasti enemmän kuin se)
No mutta kuitenkin!
Jos asuisit yksin ni vuokraa sun tarvis kuitenki maksaa! Tai oman asunnon lyhennystä! Vai maksatteko miehen kanssa näitä puoliks?
Jos asuisin yksin vuokralla, saisin asumistukea. Nyt asun miehen omistusasunnossa, josta maksan yhtiövastikkeen joka on kohtuullinen tuloihini nähden sillä se vastaa samaa summaa joka olisi erotuksena vuokrakämpästäni asumistuen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen eronnut ja ihan hyvin pärjään tarvittaessa pelkällä kh-tuella ym. Enhän tarvitse rahaa pääosin muuhun kuin ruokaan. Joten ongelma se ei ole. Hoitoalan koulutuksella tuskin koskaan tarvitsee työttömyyttä pelätä. En kestäisi ajatusta, etten voisi erota taloudellisen riippuvuuden takia.
No sulla on mies nyt eli et yksin ole mitään maksamassa?
Samat tulot ja kulut mulla on jokatapauksessa. En mä miehen tilillä käy. Olen mä joskus ennen pärjännyt pelkällä opintotuellakin, niin miksen pärjäisi uudestaan (ja kh-tuki on huomattavasti enemmän kuin se)
No mutta kuitenkin!
Jos asuisit yksin ni vuokraa sun tarvis kuitenki maksaa! Tai oman asunnon lyhennystä! Vai maksatteko miehen kanssa näitä puoliks?
Jos asuisin yksin vuokralla, saisin asumistukea. Nyt asun miehen omistusasunnossa, josta maksan yhtiövastikkeen joka on kohtuullinen tuloihini nähden sillä se vastaa samaa summaa joka olisi erotuksena vuokrakämpästäni asumistuen jälkeen.
Siis miksi sä maksat sen? Vaikka miehen asunto on?
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Charlottis
Miksen maksaisi? Miksi miehen pitäisi maksaa kaikki kulut ja meidän asua ilmaiseksi tässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Charlottis
Miksen maksaisi? Miksi miehen pitäisi maksaa kaikki kulut ja meidän asua ilmaiseksi tässä?
No juu en silleen ajatellut et miehen tarvis ne kulut kaikki maksaa. Tuli vaan tunne kun joskus taannoin elätin opintotuella yhden luuserin joka viel kävi töissä et ei se oikeen ollut mutta jos asia ja muut menevät tasapuolisesti teillä ni hyvä sitten =)
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Charlottis
No juu en silleen ajatellut et miehen tarvis ne kulut kaikki maksaa. Tuli vaan tunne kun joskus taannoin elätin opintotuella yhden luuserin joka viel kävi töissä et ei se oikeen ollut mutta jos asia ja muut menevät tasapuolisesti teillä ni hyvä sitten =)
Juu, eipä toi asumiskulujen osa mun tuloihin hirveästi vaikuta kun sehän multa menis yksinkin asuessa. Ja ruokakaupassa käynnit menee vähän niin, että kuka nyt sattuu käymään tai jos käydään perheen voimin, niin n. vuorotellen niitä maksellaan.
Onhan tässä moni kuvitellut että mies elättää meitä ja mä en ymmärrä että mikä logiikka siinä ajatuksessa on..
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen eronnut ja ihan hyvin pärjään tarvittaessa pelkällä kh-tuella ym. Enhän tarvitse rahaa pääosin muuhun kuin ruokaan. Joten ongelma se ei ole. Hoitoalan koulutuksella tuskin koskaan tarvitsee työttömyyttä pelätä. En kestäisi ajatusta, etten voisi erota taloudellisen riippuvuuden takia.
asumistuki ym. tuet ovat olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen eronnut ja ihan hyvin pärjään tarvittaessa pelkällä kh-tuella ym. Enhän tarvitse rahaa pääosin muuhun kuin ruokaan. Joten ongelma se ei ole. Hoitoalan koulutuksella tuskin koskaan tarvitsee työttömyyttä pelätä. En kestäisi ajatusta, etten voisi erota taloudellisen riippuvuuden takia.
Kh-tuella tosiaan maksetaan tosta vaan vuokra/ yhtiövastike/ asuntolaina, sähkölasku, vesilasku, autokulut, lääkärikulut, vaatteet, Emilynin aina mainostama hyvä ruoka (josta ei tingitä edes rahan takia), pesuaineet, meikit ym., sisustaminen, baarissa käynnit, ulkona syöminen, tulevaisuudessa lapsen harrastukset, kännykät ja muut menot. Olisi kiva kuulla miten ihmeessä. Tiedän että vähälläkin tulee toimeen, mutta kyllä se on hernekeiton ja kaurapuuron syömistä ja kituuttamista, ei mitään hyvin pärjäämistä. Ei todellakaan ole varaa syödä ulkona koskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja EveLiinu:Kyllä hätä keinot keksii.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelijä:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Olen eronnut ja ihan hyvin pärjään tarvittaessa pelkällä kh-tuella ym. Enhän tarvitse rahaa pääosin muuhun kuin ruokaan. Joten ongelma se ei ole. Hoitoalan koulutuksella tuskin koskaan tarvitsee työttömyyttä pelätä. En kestäisi ajatusta, etten voisi erota taloudellisen riippuvuuden takia.
Kh-tuella tosiaan maksetaan tosta vaan vuokra/ yhtiövastike/ asuntolaina, sähkölasku, vesilasku, autokulut, lääkärikulut, vaatteet, Emilynin aina mainostama hyvä ruoka (josta ei tingitä edes rahan takia), pesuaineet, meikit ym., sisustaminen, baarissa käynnit, ulkona syöminen, tulevaisuudessa lapsen harrastukset, kännykät ja muut menot. Olisi kiva kuulla miten ihmeessä. Tiedän että vähälläkin tulee toimeen, mutta kyllä se on hernekeiton ja kaurapuuron syömistä ja kituuttamista, ei mitään hyvin pärjäämistä. Ei todellakaan ole varaa syödä ulkona koskaan.