J
jadal
Vieras
Siis kuinka te te muut kotiäidit jaksatte, ilman mitään omaa juttua tai harrastusta? Siis kun elämä on lähestulkoon vain lasten ja kodinhoitoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Lapset on mun koko elämäni,en kaipaa mitään muuta!!
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:voi toki kotiäidillä olla muutakin elämää, mutta monella ei ole...
Kyllä mullekin lapset on kaikki kaikessa, ja vaikka välillä tuntuu siltä, että vois myydä ne vaikka mustalaisille, ne on kuitenkin myös mun suurin voimavara elämässä.
Mutta välillä mä ihmettelen, miten sitä elämää jaksaa, jos ei elä kuin perheelleen. Siis kaikki mitä tekee, tekee perheen eteen. Todella harvoin teen mitään, joka olisi vain mun juttu. Oikeastaan tää palsta on ainoa asia, mikä on vain mua varten tässä perheessä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Siis kuinka te te muut kotiäidit jaksatte, ilman mitään omaa juttua tai harrastusta? Siis kun elämä on lähestulkoon vain lasten ja kodinhoitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Kyllä mä viihdyn kotiäitinä, mutta kaipaan jotain muutakin kuin ainaista kotona oloa. periaatteessa pääsisin kyllä lähtemään, kun löytyy kortti ja auto, mutta ei mitään mihin menisi viettämään sitä aikaa. Ja nyt en uskalla ajaa, kun on ilmeisesti taittovika pahentunut, niin on muutama läheltäpiti tilanne päässyt yllättämään. Kunhan tää vauva kesällä syntyy, käyn hankkimassa lasit, niin voi taas ajaa.