M
Munamankeli
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:KELA on kela...Kyllähän sen kaikki tietää, mitä sielä sanotaan ja vaaditaan...Eli mulla on siis 3 ammattia, kun oon kotiäitinäkin ollu. Vai häviääks se ammatti johonkin, kun menee töihin? Miks siitä ei sit makseta, jos se on ammatti jne. Siis yli 3vee. Mä oon ihan luullu, et tukea saa siks, et se on pienen lapsen kotihoidon tueks ei siks, et naiset saa siitä ammatin??
Siis eihän itse ammatista makseta mitään! Sä kuulostat ihan yhdeltä tutulta skitsofreenikolta, joka on korkeasti koulutettu ja selvittää meille jatkuvasti kuinka paljon hänen pitäisi saada palkkaa, kun hän on niin ja niin korkeasti koulutettu (vaikka hän ei ole päivääkään työtä tehnyt..)..
No, niin skitsokin vielä..Pakkohan tääl on kärjistää "vähän". Eiks se lasten ja kodin hoito sit ole sitä työtä, mitä siin kotiäidin ammatis tehään?? kai siit sit maksettaiskin.
Miksi menetät hermosi kyseisen asian vuoksi? Asiasta on kiva jutella niin kauan ku se pysyy asiallisissa mitta suhteissa. En halua suututtaa ketään kommenttini vuoksi mutta ajattelin vain jysäistä näin aiheesta pikkuisen poiketen...