kotiäitien päiväpuuhat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

esti

Vieras
kertokaapa vaikka tämän ja huomisen suunnitelmat, mitä aiotte tehdä ja ihan kotihommatkin, sellaiset pääkohdat.
vinkkejä tarvittis yksi äitee jos vaikka aktivois muakin.
Tuntuu että ihan liikaa on taas neljän seinässä sisässä.

No tänään on sellainen päivä, ettei vielä ole mitään suunnitelmia, kun ei ole kerhoakaan. Nuorempi yhä nukkuu, mikä on erittäin harvinaista tähän aikaan. Ulkona ollaan ainakin paljon, mahtava ilma. Leipää pitää tehdä, kun se on loppu ja mulla on sellainen "kampanja", että olen nyt päättänyt tehdä leipää mahdollisimman paljon itse, enkä osta kaupasta valmista. Mustikoita voisi käydä keräämässä litran verran, niin tekisi sen leivän kanssa samalla piirakan.

Tänään ohjelmas perhekerho, sit ruokaa, likat päiväunille, sillä aikaa voisin ommella jotain, välipalaa, ulos leikkikentälle leikkimään, päivällinen, minä kauppaan muut taas ulos, lenkille ja sit iltatouhut... Pyykkii ja tiskii tasaseen tahtiin pitkin päivää! :D

Huomenna vois mennä aamusta mun isovanhemmille, syödään siellä, sit loppupäivä tän päivän kaavan mukaan...

Siivoilua, ulkoilua, siivoilua, pyykinpesua, tiskikoneen täyttöä/tyhjäystä.
Välissä ruokaa pienen päikkäreille ja isommat taas karhata pihalle.

Siinähän se päivä menee rattoisasti.

Sama toistunee huomenna. Viikonloppuna 1v juhlat joten sinnekin pitäisi jotain naposteltavaa tehdä jossain välissä.

Mulla tiedossa koko kämpän siivous, kun iltapäivällä on asuntonäyttö, jos vaikka saatais tää pieneksi jäänyt asunto myytyä.. Varmaan tyttöjen kanssa ulkoillaan, kun näyttää suht hyvältä ilma. Iltapv.täytyy lähteä pois jaloista kun se asuntonäyttö. Ajattelin niin laiska olla, että tänään korvattais iltapv.lounas käymällä jossain ulkona syömässä, kun on jus ruoka-aikaan oltava pois kotoa. Huomenna varmaan samaa ulkoilua, puistoilua, illalla saunotaan. Ehkä pari viinilasia perjantai-illan ratoksi jos saa muksut nukkumaan. La-su Keravalla markkinat, ja siellä käydään lasten kanssa. Sellaisia suunnitelmia..

Yhteistyössä