Kotieläimien poisto ennemmin lapsen saapumista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KunnonÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kesis";28757187]vihan nenä....yleisesti nuo lemmikkieläimet ovat osa perhettä...aattele jos joku tulis sulle sanomaan että lopeta toinen lapses kun tulee toinen....meillä oli kissan 13 ja 14v kun tuli 1.muksu,siskolla oli ja on 1 ISOA koiraa...mitkä hemmetin taudit?? kyllähän noita riittää muualta kuin omilta lemmikeitä..ja ihan tiedoksi,kissat ja koirat eivät ole tyhmiä vain niiden omistajat tekevät niistä sellaisia jos eivät osaa niitä hoitaa/kouluttaa.
voiko tuollaisia ihmisiä OIKEASTI olla...lastensuojeluilmo...uh...[/QUOTE]

Kyllähän nuo eläimet tuovat erilaisia tauteja sisälle. Kissat kantavat pieneläimiä, saavat matoja, jotka voivat levitä ihmiseen. Punkkeja ja montaa muuta. Moni koira on tosi tyhmä ja kaikkia ei pysty kouluttaan. Ne tuntee paikkansa laumassa uhatuiksi, kun uusi lapsi tulee perheeseen ja saattavat hyökätä yöllä uhkan kimppuun. Kissat tykkäävät hypätä lastenrattaisiin ja esim. kehtoon ja tukehduttaa lapsen. Ja sanoinhan jo että olin suuttunut kun ajattelin tuota lastensuojeluilmoitusta, en ole sitä tekemässä näillänäkymin

Mä olin ensin silleen et "ei v*ttu, miten paska juttu", mutta sitten naurahtelin itsekseni pari kertaa ihan vaan sille, että joku jaksaa käyttää aikaansa tällaiseen ja tulos on näin surkea.

Yhteistyössä