Kotieläimien poisto ennemmin lapsen saapumista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KunnonÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oikeus mielipiteeseen. Ei teidän tarvitse eläimiä hankkia. Ehkä tuollaiselle ihan hyvä ettette hankikaan. Mutta älä käy ulisemaan muille, meillä kaikilla on se vapaus ottaa lemmikki lasten kanssa jos vain halutaan. Ihmiset on aika paljon vaarallisempia kuin lemmikit. Niin ne sisaruksetkin välillä tappaa toisiaan, saa lukea aika paljon enemmän sellaisesta.

Kannattaisiko siis erottaa lapsetkin? :D Tai vanhemmat ettei tule perhesurmia? Järki käteen.

oikeus mielipiteeseen. Ei teidän tarvitse eläimiä hankkia. Ehkä tuollaiselle ihan hyvä ettette hankikaan. Mutta älä käy ulisemaan muille, meillä kaikilla on se vapaus ottaa lemmikki lasten kanssa jos vain halutaan. Ihmiset on aika paljon vaarallisempia kuin lemmikit. Niin ne sisaruksetkin välillä tappaa toisiaan, saa lukea aika paljon enemmän sellaisesta.

Kannattaisiko siis erottaa lapsetkin? :D Tai vanhemmat ettei tule perhesurmia? Järki käteen.

No ei tule perhesurmia, kun kasvattaa ne lapset oikealla tavalla. Turvallinen ympäristö ja oikeat kasvatusmetodit, niin ei ole tuollaisia ongelmia. Noi lemmikkielämiet eivät mun mielestä ole turvallisuudessa mikään vähäisin ongelma. Myydäänhän lastentarvikeliikkeissäkin kissoille monenmoisia esteitä, etteivät pääse hyppäämään esim. vaunuihin ja tukehduttamaan lasta. Jos lemmikkieläin tappaa lapsesi, niin se ei ole mikään onnettomuus, koska kyseessä on täysin etukäteen tiedostettu riski.

Viimeksi muokattu:
Bakteerit??
Itseasiassa lapset, jotka on kasvaneet lemmikkieläinten ympäröimänä sairastaa vähemmän allergiaa kuin lapset, joiden koti puunataan puhtaaksi joka päivä.
Tutit keitetään, lelut pestään päivittäin jne..

Minun puolesta mun lapset saa syödä lunta ja hiekkaakin menee suuhun hiekkalaatikolla... SIeltä niitä bakteereja saa, jos mistä ;)

[QUOTE="kasvattaja";28756913]Bakteerit??
Itseasiassa lapset, jotka on kasvaneet lemmikkieläinten ympäröimänä sairastaa vähemmän allergiaa kuin lapset, joiden koti puunataan puhtaaksi joka päivä.
Tutit keitetään, lelut pestään päivittäin jne..

Minun puolesta mun lapset saa syödä lunta ja hiekkaakin menee suuhun hiekkalaatikolla... SIeltä niitä bakteereja saa, jos mistä ;)[/QUOTE]

Niin mutta mitäs ne kaikki TAUDIT!!. Ja noi allergia jutut on sitten ihan eriasia, ei liity mitenkään lemmikkielämiin onko enemmän vai vähemmän

APUA! Meidän englannin bulldoggihan on siis syömässä tuota poikaa tuossa lattialla, eivät suinkaan leikkimässä, niin kuin luulin!
poliisipalokuntapsykiatri hetitännenyt!

:headwall:

Ps. Jääköhän sille tanskandogille mitään jäljelle, se kun tulee vasta ensi viikolla? :O

APUA! Meidän englannin bulldoggihan on siis syömässä tuota poikaa tuossa lattialla, eivät suinkaan leikkimässä, niin kuin luulin!
poliisipalokuntapsykiatri hetitännenyt!

:headwall:

Ps. Jääköhän sille tanskandogille mitään jäljelle, se kun tulee vasta ensi viikolla? :O

Ei tarvi tulla sitten tänne itkemään, kun vahinko sattuu. Monenmoista Äitiä tähän maailmaan mahtuu. Hyviä ja osa vähemmän...

Nyt kun tulin siihen tulokseen, että lastensuojeluilmoitus on tällä hetkellä ainakin liian pitkälle menevä juttu. Ajattelin että laitan ton kaverin miehelle viestin asiasta facen kautta. Eipähän ole sitten ainakaan mun yöunista pois. Vastuuntuntoisena kasvattajana tunnen että mun täytyy asialle jotakin tehdä. Eli ajattelin selittää sille just ton, että miks koirat on yleensäkkin niin vaarallisia pienille vauvoilla, sekä muutama tositapahtuma esimerkki jne. Se on aina ollut järkevä mies. Uskon että se saa taivutettua ton mun kaverin vielä sille kannalle, että koirista kannattaa luopua. Mut saa nähdä miten käy, peukut pystyyn. Ja jos ei ymmärrä, niin sithän oon ainakin varottanut

Alkuperäinen kirjoittaja KunnonÄiti;28757059:
Nyt kun tulin siihen tulokseen, että lastensuojeluilmoitus on tällä hetkellä ainakin liian pitkälle menevä juttu. Ajattelin että laitan ton kaverin miehelle viestin asiasta facen kautta. Eipähän ole sitten ainakaan mun yöunista pois. Vastuuntuntoisena kasvattajana tunnen että mun täytyy asialle jotakin tehdä. Eli ajattelin selittää sille just ton, että miks koirat on yleensäkkin niin vaarallisia pienille vauvoilla, sekä muutama tositapahtuma esimerkki jne. Se on aina ollut järkevä mies. Uskon että se saa taivutettua ton mun kaverin vielä sille kannalle, että koirista kannattaa luopua. Mut saa nähdä miten käy, peukut pystyyn. Ja jos ei ymmärrä, niin sithän oon ainakin varottanut
Et ole suunnitellut hankkia elämää, siis ihan oikeaa ja omaa elämää?

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;28756576:
Mä en nyt tiedä pitäiskö sun antaa vaan jatkaa vai deletoida heti. On nää kyllä laskeneet, kuin lehmän häntä.

En oikein tiedä mitä tälläisestä ajatella. Toisaalta naurattaa moinen naivius, mutta toisaalta raivostuttaa täydellinen idiotismi.

Kattellaan.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja KunnonÄiti;28757102:
Kuule minun ja perheeni mielenterveydessä ja muutenkaan hyvinvoinnissa ei ole moitittavaa. Päin vastoin, kannattaa ajatuksella lukea läpi ja ottaa mallia. Se on sitä maalaisjärkeä.
Maalaisjärkeä on keskittyä itseensä, perheeseensä, lapsiinsa ja mieheensä vielä kun siihen on mahdollisuus. Eikä seurata ja miettiä liikaa muisden tekemisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja KunnonÄiti;28757124:
Näin teen ja samaa sinne myös. Keskity olennaiseen ja lopeta tuollainen nettikiusaaminen.
Nettikiusaaminen? Keskityn olennaiseen kokoajan, tippa menee nätisti kokoajan ja olo on huomattavasti parempi kuin esim. eilen. Mutta Kiitos sinulle.

vihan nenä....yleisesti nuo lemmikkieläimet ovat osa perhettä...aattele jos joku tulis sulle sanomaan että lopeta toinen lapses kun tulee toinen....meillä oli kissan 13 ja 14v kun tuli 1.muksu,siskolla oli ja on 1 ISOA koiraa...mitkä hemmetin taudit?? kyllähän noita riittää muualta kuin omilta lemmikeitä..ja ihan tiedoksi,kissat ja koirat eivät ole tyhmiä vain niiden omistajat tekevät niistä sellaisia jos eivät osaa niitä hoitaa/kouluttaa.
voiko tuollaisia ihmisiä OIKEASTI olla...lastensuojeluilmo...uh...

Yhteistyössä