kotihoidon tuen hakemuksessa lapsen tulot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "toope"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"toope"

Vieras
Hei tietääkö joku..
Kotihoidon tuen hakemuksessa "Perheen tulot"->"Lapsen tulot.Antakaa tässä kohdassa selvitys kahden nuorimman lapsenne tuloista (esim. elatustuki/-apu)."

Siis kysytäänkö tässä nyt alle kouluikäisten lasten vai vanhempienkin lasten tuloja?
Kun mulla toiseks nuorin on tokaluokkalainen.. Kotihoidontukeen ei vissiin muuten yleensä vaikuta muut kun alle kouluikäiset..

Eli merkkaanko tuon tokaluokkalaisen saaman elatustuen ko. kohtaan?

Kiitos paljon jos joku viitsii vinkata!

Kyl ne mun mielestä pitää ilmoittaa. Ja siksi kahden nuorimman, että hela huomioi lapsiluvuksi vain sen max. 2 lasta, kun sitä hoitolisää lasketaan. Mut jos et tiedö niin soita ihmeessä kelan puhelinpalveluun.

Alkuperäinen kirjoittaja neljän äiti;24841710:
Kyl ne mun mielestä pitää ilmoittaa. Ja siksi kahden nuorimman, että hela huomioi lapsiluvuksi vain sen max. 2 lasta, kun sitä hoitolisää lasketaan. Mut jos et tiedö niin soita ihmeessä kelan puhelinpalveluun.

mutta miks tässä tilanteessa huomioitais se koululainen, jos sen olemassaolo ei vaikuta ko. tukeen mitenkään?!
miks mä en tajuu näitä koukeroita..:/

kai se on vaan ruvettava _taas_ soittelemaan, kun ei tajuu niin ei tajuu:(

no vielä kysyn, eihän paikalla nyt sattuis olee ketään vastaavassa tilanteessa?

[QUOTE="toope";24842947]mutta miks tässä tilanteessa huomioitais se koululainen, jos sen olemassaolo ei vaikuta ko. tukeen mitenkään?!
miks mä en tajuu näitä koukeroita..:/

kai se on vaan ruvettava _taas_ soittelemaan, kun ei tajuu niin ei tajuu:(

no vielä kysyn, eihän paikalla nyt sattuis olee ketään vastaavassa tilanteessa?[/QUOTE]

siis tarkoitan että koululaisen olemassaolo ei vaikuta muuten mitenkään, siis kaikki kysymykset koskee _alle_ kouluikäisiä... niin miks sen tulot vaikuttais?

Yhteistyössä