Kotikatu-sarjan uudet kujeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töllö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töllö

Vieras
Paljonhan eri medioissa on jo jauhettu että sarjaa on "uudistettu" ja ainakin mun mielestä reippaasti mennyt alaspäin. Eilen meinasin revetä, kun kuvattiin ihan kauniit ja rohkeat tyyliin Lauran ja Krissen silmien paloa? Saattaa olla että lopetan koko jutun seuraamisen. Vielä on ollut intoa katsoa ihan vain sen vuoksi, että kuinka se vanha kaava on saanut tuta "uudistusta"

Minustakin se on mennyt huonompaan suuntaan. Olen seurannut sarjaa varmaan kaikki jaksot mitä sitä on näkynyt ja pitänyt siitä juuri sellaisena. Yhtäkkiä nyt kaikki henkilöt ovat muuttuneet ihan erilaisiksi mitä aikaisemmin. Liika on liikaa... :/

Juu, ne lähikuvat silmistä oli jo aika paksua. Lisäksi mua alkoi ärsyttää suunnattomasti se biisien soiminen tautalla, niistä viimeistään tuli ihan saippuasarjafiilis. Harmi, kun tota saippuasoopaa tulee jo joka kanavalta :/

Näinköhän uudistukset enteilevät sarjan loppua....

Sarja oli ennen paljon enemmän normaalia elämää muistuttava. Ja ei silti ollut tylsä. Nyt se on kuin Salkkarit tai Kaunarit. Kaunareita en nyt edes seuraa ja Salkkarit on mukavaa "aivot narikkaan"-viihdettä. Minusta vanhalle Kotikadulle olisi vielä tilausta, koska sellaista sarjaa ei pyöri nyt enää millään kanavalla...

Tykkäsin Kotikadusta tosi paljon vuosia sitten, mutta lopetin katsomisen jo kauan aikaa sitten, kun alkoi tuntua, että näille ihmisille sattuu vain pahoja asioita. No, niin sattuu tosielämässäkin, mutta mun osaltani sarjasta meni maku, enkä halunnut enää hankkia pahaa mieltä sitä katsomalla. Saa nähdä vieläkö se siitä nousee vai onko loppu lähellä...

Ilmeisesti katsojaluvut ovat nousseet tuon muutoksen ansiosta. En kyllä usko että on pysyvä asianitila. Itse katson vain sen vuoksi, että haluan nähdä mihinkä soopaan sarja kykenee vielä. Moni katsoo ehkä sen takia, että aiheesta on ollut julkisuudessa juttua niinkin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Just katon nauhalta :D ja on tyyli muuttunu aika paljon. Mut mä tykkään :D

Hyvä että joku myös tykkää. Itse en pidä siitä muutoksesta, että kaikki sarjan henkilöt ovat muuttuneet ihan erilaisiksi. Ja kun nyky-Kotikadun kaltaisia sarjoja on kanavat jo väärällään. Taidan olla tylsä ja vanhanaikainen...

Mun mielestä Kotikatu on aina ollut p´´ska sarja ja varmaan on sitä edelleen. En tykkää Salkkareistakaan, en Kaunareista en Tunteista ja Tuoksuista, Päivienviemästäkään. P´´skaa kaikki.

Tykkään mm: (ei missään järjestyksessä)
Prison Break
Täydelliset Naiset
Pushing Daisies
Lost
Rome
Breaking Bad
Californication

Yhteistyössä