V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja karvaton:toimi itsellä. mutta vaatii kyl ainaski about 6kk käyttöä ja useita kymmeniä kertoja per karva että rupee tulosta syntyyn! Muutaman tutun kans ollu tosi eri kokemuksia ton ajan kans ku kaikilla on niin omanlaisensa toi karvankasvu. Mut kärsivällisyyttä vaatii kummiskin.
Alkuperäinen kirjoittaja J U:Millaisiin karvoihin tuo tepsii?? Toimiiko vaaleisiinkin ja mille alueille olette käyttäneet?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja J U:Millaisiin karvoihin tuo tepsii?? Toimiiko vaaleisiinkin ja mille alueille olette käyttäneet?
minua myös kiinnostaa, mihin kaikkialle olette käyttäneet? Voikohan käyttää alapäähän, muutenkin kuin vain bikinirajoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja v:kertokaa lisää, mistä laitteen saa ja mitä maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja J U:Millaisiin karvoihin tuo tepsii?? Toimiiko vaaleisiinkin ja mille alueille olette käyttäneet?
minua myös kiinnostaa, mihin kaikkialle olette käyttäneet? Voikohan käyttää alapäähän, muutenkin kuin vain bikinirajoihin?
Toimii ainakin minulla ja karvat on melko tummat. Kokemusta viime maalisk. asti, ja voi käyttää koko häpy-alueelle. Mies ollut avustamassa. Karva ei enää kasva juuri ollenkaan kainaloissa eikä tuolla alempanakaan.