Kotikonsteja hyvin epäpuhtaaseen ihoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ifkgög
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ifkgög

Vieras
Täynnä musta ja valkopäitä. Jos menee puristamaan niitä niin tulee finnejä.

Ongelmani on myös ihonalaiset finnit jotka saattavat paisua hyvinkin isoiksi. Muutamasta jäänyt ihon alle kova patti joka ei lähde pois. Tummis laikkuja siellä täällä (jonkinlaisia arpia finneistä)

Mulle ei tule oikeastaan muunlaisia finnejä naamaan kuin noita ihonalaisia tai sitten sellaisia pieniä valkoisia pisteitä, jotka lähtee hyvin helposti pois.

Iho on mustapäiden takia ihan epätasainen.

Oon koittanut mikrokuorintavoidetta, mutta ei siitä mun mielestä ollut mitään apua, kuivatti vain.

Mikään pesu ei tunnu poistavan noita mustapäitä.

[QUOTE="A.p";26412264]Hehheh, tuskin ne tuota määräävät pelkkiin mustapäihin :D[/QUOTE]

Pelkkiin? Sulla on myös kipeitä ihonalaisia. Kyllä määräävät, jos osaat pyytää. Tietysti voit myös jatkaa elämää ongelmasi kanssa ja etsiä niitä kotikonsteja... Mitenkäs se on tähänmennessä sulla toiminut?

Vois olla ruusufinni... Sitä ei voi kokonaan parantaa, mutta voi hoitaa apteekista ilman reseptiä saatavilla jalkasienivoiteilla. Itse käytän pevisonea, mutta siihen tarvii reseptin.

Ihotautilääkäri voisi sulle määrätä myös roaccutanin, jos on kerran mustapäitä ja koteloituneita finnejä. Roaccutania ei kuitenkaan saa, ellei ole jonkinlaista hormooniehkäisyä käytössä, koska se aiheuttaa pahoja epämuodostumia sikiölle.

Yhteistyössä