kotileipurit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zuku

Aktiivinen jäsen
10.06.2007
4 256
0
36
Leivon just muutaman rieskan ja nyt tekis mieli kokeilla rukiista hiivaleipää.. onko takataskussa ohjetta? muutaman kerran olen kokeillu, mut olen saanu aina epäonnistumaan.. yleensä on liikaa ruista..
kaapista löytyy vehnäj. ruisj/ruissihrij, ohraj..
lähinnä paljonko n. hiivaa, jauhoja?
Kiitokseksi voin virtuaalisesti tarjota muutaman tuoreen rieskasiivun :D
 

Yhteistyössä