Olin tuossa nukuttamassa lapsia 3v ja 1.5 päiväunille. Pienimmäinen oli just vaipumassa uneen kun ovikello soi. En raaskinut hypätä ovea avaamaan, lapset ois taatusti heränneet. Täällä ravaa useinkin kaupustelijoita, harvemmin kellään on mitään tärkeää asiaa. En viitsi aina avata.
Nooh...tällä tulijalla olikin omat avaimet kotiini
. Asutaan rivarissa joka valmistui 1v sitten. Rakentaja on katsonut oikeudekseen jättää itselleen yleisavaimen ja vieläpä käyttääkkin sitä. Ventovieras raksaäijä astui muittamutkitta sisään ja meni tekemään kylppäriin jotain korjaushommia :headwall: . Olin niin RAIVONA etten tienny mitä tekisin. Makkarin ovi oli raollaan, ukko vilkas meitä eikä sanonut mitään. Minäkin olin hiljaa ihan tarkoituksella, olin kuin häntä ei olisi ollutkaan. Jos lapset ei ois nukkuneet en tiiä mitä oisin suoltanut suustani sille ukolle. Jäi sanomatta tälläkertaa. Vaan uskaltaapa tulla uudestaan :kieh:
Mulla oli aluvaatepyykki kuivumassa kylppärissä. Olin oikeen levittäny ne siihen kuivaustelineen päälle, että - Tämmöstä mallia! Toivon että oon vessassa ovi auki tortulla kun se seuraavan kerran tulee. Tajuaiskohan edes nolostua
Nooh...tällä tulijalla olikin omat avaimet kotiini
Mulla oli aluvaatepyykki kuivumassa kylppärissä. Olin oikeen levittäny ne siihen kuivaustelineen päälle, että - Tämmöstä mallia! Toivon että oon vessassa ovi auki tortulla kun se seuraavan kerran tulee. Tajuaiskohan edes nolostua