Kotisivujen tekeminen? Missä ja kuinka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yrittäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yrittäjä"

Vieras
Miten ja missä pystyy tehdä aivan perus yksinkertaiset kotisivut? Mielellään ilmaiset.
Ja suomenkilinen sivusto olis soppeli ku ei oikein ole kielet hallussa..

Olen perustamassa yritystä. Tai y-tunnus jo on ja kaupparekisterissä hakemus odottaa käsittelyä.
Olis kiva saada jonkunlaiset kotisivut yritykselle niin sais näkyvyyttä..

Olen perustamassa yritystä. Tai y-tunnus jo on ja kaupparekisterissä hakemus odottaa käsittelyä.
Olis kiva saada jonkunlaiset kotisivut yritykselle niin sais näkyvyyttä..

Teetä sitten jollain osaavalla ja ota webhotellista kotisivutilaa ja domain. Mikään ei anna surkeampaa kuvaa firmasta kuin joku munfirma.ilmainen.tila.tsuppiduu.org tms. Kustannus on pari sataa.

Alkuperäinen kirjoittaja tööt;21929005 Teetä sitten jollain osaavalla ja ota webhotellista kotisivutilaa ja domain. Mikään ei anna surkeampaa kuvaa firmasta kuin joku munfirma.ilmainen.tila.tsuppiduu.org tms. Kustannus on pari sataa.[/QUOTE:
Noon, yritys on pitkälti harrastepohjainen osa-aikainen. Tulot n 300 euroa/kk, ainakin näin alkuunsa, joten ei millään pysty sijoittamaan suuria summia.

Oman domainin hankkiminen - jos ei välttämättä halua .fi-päätteistä - ei ole kovin kallista. Mun lasten domainit ja sivutilat maksavat alle 50 e vuodessa. Sivut voit tehdä itsekin, mutta jos yritykselle teet, pidä ne hyvin selkeinä ja yksinkertaisina. Ohjeita löytyy netistä kaikilla maailman kielillä.

Tekstissäsi on aika paljon oikeakielisyysvirheitä. Ei anna hyvää kuvaa yrityksestä jos kieli on huonoa. Itselläni ainakin menisi heti maku. Samoin käy jos sivut ovat huonosti tehdyt ja amatöörimaiset. Suosittelen siis vielä harkitsemaan ammattilaisella teettämistä, koska se voi tuoda lisää asiakkaita.

Helpot ja mutkattomat tee se itse kotisivut osoitteessa http://www.kotisivuton.fi/ . Tällä kampanjakoodilla 10% alennus 3kk, 6kk, 12kk ja 24kk sopimuksista. Kampanja voimassa vuoden 2011 loppuun saakka. Tarjouskoodi: ksjv

Yhteistyössä