V
Vaikea koulutettava
Vieras
Oma kokemukseni kotitöiden jakamisesta on, jotta vastentahtoista puolisoa ei saa millään tavalla koulutettua mieleisekseen. Ei hyvällä eikä pahalla, ei tekemällä puolestaan tai jättämällä kokonaan tekemättä. Kaikki mielikuvituksen keksimät konstit olen kokeillut. Tulos aina sama eli jos en tee itse, ei tee kukaan. Toinen makaa vaikka paskan keskellä ja syö ja juo likaisista astioista. Minua se ei enää kiusaa, sillä muutin itse pois ja tein listan jaettavasta omaisuudesta.
Ukko oli ihmeissään. Tuli kylään ja likapyykit kassissa, ruikutti, jotta hänenkin luonaan kaivattaisiin naisen kättä. Kehotin etsimään uuden piian, sillä minulle ne hommat eivät enää kuulu.
Uskokaa tai älkää, löytyi vielä siisti mies, joka osaa ja tekee kaikkia kotitöitä ihan oma-aloitteisesti! Minulle se oli luksusta ja aluksi silkan ihmetyksen aihe.
Ukko oli ihmeissään. Tuli kylään ja likapyykit kassissa, ruikutti, jotta hänenkin luonaan kaivattaisiin naisen kättä. Kehotin etsimään uuden piian, sillä minulle ne hommat eivät enää kuulu.
Uskokaa tai älkää, löytyi vielä siisti mies, joka osaa ja tekee kaikkia kotitöitä ihan oma-aloitteisesti! Minulle se oli luksusta ja aluksi silkan ihmetyksen aihe.