kotivaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo tavallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo tavallista

Vieras
Kävin eilen kiertelemässä vaatekauppoja tarkoituksena ostaa muutama perus ns. arkivaate jota voisi pitää kotona ja esim takin alla kauppareissuilla. Ongelmaksi tuli se että kaupat on pullollaan muotivaatteita; hörhelöä, nauhoja, puolipitkiä hihoja, avaria kaula-aukkoja jne siis ihan nättejä vaatteita, mutta liian hienoja tarkoitukseeni. En haluaisi mitään lumppuakaan pitää mutta kuitenkin jotain simppeliä. Ja kysymys kuuluukin mistä saisin nykyään ihan normi arkivaatteita, ps. en tykkää urheilukaupan tarjonnasta. Onko ainut vaihtoehto maripaita. Mitä itse pidätte kotona päällä?

no itse ostan henkalta ihan logg-sport merkkisiä trikoo paitoja lyhyt ja pitkähihasena, samoin sitten housuissa, on trikoopökää ja sit sellasta kahisevaa kangasta olevia reisitaskuhousuja.

Ootko katsonut nanson valikoiman. Niillä on ollut valikoimissa ihan perus yksivärisiä pitkähihaisia trikoopaitoja. Itse käytin niitä pitkään. Nyt tosin juuri luovuin ja vaihdoin vähän "stylempään".

Saahan noista halvemmista ketjuista aina esim. perustrikoopaitoja eri väreissä, ne on kivoja arkeen. Hennesissä ainakin paljon. En kyllä toisaalta tiedä, itse pidän ihan samoja vaatteita kotona kuin vapaa-ajalla muuallakin (työvaatteet tietysti erikseen), farkut tai ja joku kiva paita tai joku arkimekko. Löhöilyyn on sitten siisti verkkari.

Itse pidän kotona tunikoita ja legginssejä tai paksuja sukkiksia. Nyt on päällä legginssit ja vero modan trikoopaita missä on puolipitkät hihat. Sit mulla paljon käytössä ihan perus bolero trikoosta joka käy kotipaitojenkin kanssa ja topeista ja lyhythihaisita saa sen avulla talvipaitoja.

Kyllä Nansolla, FinnWearilla ainakin on ihan perustrikoopaitoja. Itse pidän kotona enimmäkseen vanhoja rytkyjä tai jotain trikoota. Taitaa olla FinnWearin pari muumipaitaa ihan asialliseenkin menoon, sitten Madonnan trikoo paitoja kanssa.

Mun vaatekaapista löytyy enimmäkseen Espritin vaatteita... ja niistä edc-mallistoa mitkä on vähän nuorekkaampaa ja sporttisempaa kun ne parusmalliston vaatteet. Itse tykkään käyttää farkkuja ja neulepaitoja/huppareita kauppareissuilla. Ja esprit ei ole sieltä kalleimmasta päästä mut on kuitenkin laadukkaita. H&M:lläkin on nykyään jo ihan kestäviä vaatteita mut monesti ei jää paljoakaan hintaeroa ja siksi itse panostan merkkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun vaatekaapista löytyy enimmäkseen Espritin vaatteita... ja niistä edc-mallistoa mitkä on vähän nuorekkaampaa ja sporttisempaa kun ne parusmalliston vaatteet. Itse tykkään käyttää farkkuja ja neulepaitoja/huppareita kauppareissuilla. Ja esprit ei ole sieltä kalleimmasta päästä mut on kuitenkin laadukkaita. H&M:lläkin on nykyään jo ihan kestäviä vaatteita mut monesti ei jää paljoakaan hintaeroa ja siksi itse panostan merkkiin.

Hih :D Pitääkö joku Esprittiä jonain laadukkaana merkkinä? Hihi hii. Päivän pila taisi olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiertelin kyllä henkan, mutta unohdin tosiaan sen sporttipuolen kokonaan... Ne on kyllä tosi tylsiä ne yksiväriset makkarankuoret, mutta menee kai paremman puutteessa.

osta oikea koko? Mä kyllä pidän enemmän yksivärisestä, koska kuviollisissa on ollut viimeaikoina ihan outoja kuvioita - perustrikoosta kun puhutaan.

Yhteistyössä