Kotivärjääjät!!! Kuinka kauan annatte hiusvärin vaikuttaa ennen poispesua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuule niissä paketeissa on ohjeet mukana ja niitä kannattaa noudattaa!'
Esim vaaleessa ja jossain punasessa värissä voi vaikutus aika heittää paljonki.

Ne ohjeet on sitä varten! Toivotaan et tulee hyvät

Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:
eiks niitä tulis käyttää ohjeen mukaan? Sitten valitetaan ku piloille menee... :|

joo mulla ois varmaan vieläki oranssit hiukset jos ohjetta noudattaisin.

ohjeet on tyhmille :D

mulla vaihtuu päänväri punasesta blondiin aika usein, ja blondista ei tuu punasta puolen tunnin sisällä ainakaan kovin pitkäks aikaa. punapäästä taas ei saa blondia kahessakaan tunnissa joten tulee halvemmaks pitää se väri tunnin puoltoista kerrallaan...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
eiks niitä tulis käyttää ohjeen mukaan? Sitten valitetaan ku piloille menee... :|

mulla vaihtuu päänväri punasesta blondiin aika usein, ja blondista ei tuu punasta puolen tunnin sisällä ainakaan kovin pitkäks aikaa. punapäästä taas ei saa blondia kahessakaan tunnissa joten tulee halvemmaks pitää se väri tunnin puoltoista kerrallaan...

noh, itehän sie sit paremmin asian tiiät. Mie käyn yleensä kampaajalla, ei ite jaksa ruveta niiden aineiden kanssa vehtaamaan...joskus on tullu sitäkin harrastettua...
Eiks hiukset kärsi paljon tosta vaalentamis-rumbasta? Sehän kuluttaa ja kuivattaa tosi paljon hiusta

noh, itehän sie sit paremmin asian tiiät. Mie käyn yleensä kampaajalla, ei ite jaksa ruveta niiden aineiden kanssa vehtaamaan...joskus on tullu sitäkin harrastettua...
Eiks hiukset kärsi paljon tosta vaalentamis-rumbasta? Sehän kuluttaa ja kuivattaa tosi paljon hiusta

ei mulla oo koskaan ollu mitään ongelmaa...
mutta mä tiedän yhen joka blondas tosi paljon ja osa sen hiuksista oli värjäyksen aikana katkennu silleen että 4cm tuppoja sojotti suoraan päässä!

mutta tosiaan mulla ei oo koskaan ollu mitään ongelmaa hiuskunnon kanssa niin kauan ku mä en anna niitten kasvaa leukaa pidemmäks :)

Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:
PAKETEISSA ON OHJEET! JA HERRANJUMALA ÄLKÄÄ NYT OIKEESTI PITÄKÖ NIITÄ VÄREJÄ PÄÄSS 1½ TUNTIA, EI TEE YHTÄÄN HYVÄÄ...VOI KAUHEE

Värit lakkaa vaikuttamasta sen vaikutusajan jälkeen, jos väriä pitää 1,5h päässä se korkeintaan alkaa kuivua hiuksiin kiinni. Vaalennusaineent eri asia.

No en en mut oikeesti ne hiukset kärsii ihan kauheesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Minkähänlainen tukka on sillä joka pitää vaalennusainetta 1,5h päässä? :snotty:

Sellanen karsee ruotsalaisen naisen tukka. Ihana pinkki huulipuna, luomet täyteen turkoosin luomiväriä ja naama iteruskettavalla "ruskeeks" :D

Yhteistyössä