V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:eiks niitä tulis käyttää ohjeen mukaan? Sitten valitetaan ku piloille menee... :|
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:eiks niitä tulis käyttää ohjeen mukaan? Sitten valitetaan ku piloille menee... :|
joo mulla ois varmaan vieläki oranssit hiukset jos ohjetta noudattaisin.
ohjeet on tyhmille
mulla vaihtuu päänväri punasesta blondiin aika usein, ja blondista ei tuu punasta puolen tunnin sisällä ainakaan kovin pitkäks aikaa. punapäästä taas ei saa blondia kahessakaan tunnissa joten tulee halvemmaks pitää se väri tunnin puoltoista kerrallaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin kauan kuin ohjeessa neuvotaan. Se on just sopiva aika.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin kauan kuin ohjeessa neuvotaan. Se on just sopiva aika.
lukeeko joku oikeesti noi selosteet..?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:PAKETEISSA ON OHJEET! JA HERRANJUMALA ÄLKÄÄ NYT OIKEESTI PITÄKÖ NIITÄ VÄREJÄ PÄÄSS 1½ TUNTIA, EI TEE YHTÄÄN HYVÄÄ...VOI KAUHEE
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:eiks niitä tulis käyttää ohjeen mukaan? Sitten valitetaan ku piloille menee... :|
ohjeet on tyhmille
mulla vaihtuu päänväri punasesta blondiin aika usein, ja blondista ei tuu punasta puolen tunnin sisällä ainakaan kovin pitkäks aikaa. punapäästä taas ei saa blondia kahessakaan tunnissa joten tulee halvemmaks pitää se väri tunnin puoltoista kerrallaan...
noh, itehän sie sit paremmin asian tiiät. Mie käyn yleensä kampaajalla, ei ite jaksa ruveta niiden aineiden kanssa vehtaamaan...joskus on tullu sitäkin harrastettua...
Eiks hiukset kärsi paljon tosta vaalentamis-rumbasta? Sehän kuluttaa ja kuivattaa tosi paljon hiusta
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:PAKETEISSA ON OHJEET! JA HERRANJUMALA ÄLKÄÄ NYT OIKEESTI PITÄKÖ NIITÄ VÄREJÄ PÄÄSS 1½ TUNTIA, EI TEE YHTÄÄN HYVÄÄ...VOI KAUHEE
sanoiko joku pitäneensä 1.5h..?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:PAKETEISSA ON OHJEET! JA HERRANJUMALA ÄLKÄÄ NYT OIKEESTI PITÄKÖ NIITÄ VÄREJÄ PÄÄSS 1½ TUNTIA, EI TEE YHTÄÄN HYVÄÄ...VOI KAUHEE
sanoiko joku pitäneensä 1.5h..?
mä! :wave::saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:PAKETEISSA ON OHJEET! JA HERRANJUMALA ÄLKÄÄ NYT OIKEESTI PITÄKÖ NIITÄ VÄREJÄ PÄÄSS 1½ TUNTIA, EI TEE YHTÄÄN HYVÄÄ...VOI KAUHEE
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:eiks niitä tulis käyttää ohjeen mukaan? Sitten valitetaan ku piloille menee... :|
ohjeet on tyhmille
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Minkähänlainen tukka on sillä joka pitää vaalennusainetta 1,5h päässä? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Minkähänlainen tukka on sillä joka pitää vaalennusainetta 1,5h päässä? :snotty: